Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatTräningshelg!
You need to log in to create posts and topics.

12

Den 20-22 maj samlar FunBeat, Outside och Mornington Hotel några av landets mest framstående idrottare och låter dem inspirera dig, tipsa dig och köra skiten ur dig under ett kombinerat föreläsning-och-träningscamp i Bromma.

Vi varvar tekniktips och berä

Trist att det är samma helg som Gbg-varvet. Något liknande på g i Göteborg?

Önskar att jag hade kunnat delta! Men livspusslet säger nej den här gången... 🙁 Återkom gärna med något liknande till hösten, då vill jag hänga på!

åh vad synd det var att det inte var helgen innan! hade väldigt gärna varit med men kan tyvärr inte

Det finns olika priser på dagpassen beroende på var man läser, 495 eller 1495, man kanske får välja:-)

Men himla skit att det är Göteborgssvarvshelgen!! Himla bra upplägg annars! Kommer kanske ny tillfällen?

Ursäkta en dum fråga men var hittar man upplägget, alltså föreläsningsprogrammet och aktiviteterna? Är det ett Fredag - Söndag-evenemang och i så fall när börjar det på fredagen? Är dagspriset 495:- (1495:- gissar jag är fel) per dag eller för hela evenem

Ajdå, ja 495 kr är korrekt pris för dagspasset.

Jag skulle också gärna vilja se upplägget för träningar/föreläsningar. Hela helgen blir svårt för mig, men delar kan ev funka.

Gärna en presentation av programmet alltså. 🙂

Halleda´ vad Kul! (H:)
Blir ju rent lycklig av tanken.. frågan är om man får till det bara... vi har sm-kval på lördagen, mest troligt i skåne. Inte helt lägligt.
Får ta ställning till det när jag ser schema å se vad som finns på söndagen.. Superkuligt in

12