Quote from Guest on 8 April 2011, 17:09Jag kan alldeles säkert hitta svaret på min fråga någonstans på detta forum men jag har letat och inte hittat.
Jag planerar på att köpa en gps och pulsklocka för min löpträning.
Jag funderar på en Garmin Forerunner 305. Ingen speciell anledning annat än
Jag kan alldeles säkert hitta svaret på min fråga någonstans på detta forum men jag har letat och inte hittat.
Jag planerar på att köpa en gps och pulsklocka för min löpträning.
Jag funderar på en Garmin Forerunner 305. Ingen speciell anledning annat än
Quote from Camilla Höög on 8 April 2011, 17:19305:an är bra. Min 305:a fick kraftiga vattenskador efter 3 år och ballade ur totalt. Då bytte jag upp mig till en 310XT. Den är vattentät, har längre batteritid och vibratorlarm.
Om jag skulle köpa en ny så skulle jag välja 310XT igen och om jag vill spa
305:an är bra. Min 305:a fick kraftiga vattenskador efter 3 år och ballade ur totalt. Då bytte jag upp mig till en 310XT. Den är vattentät, har längre batteritid och vibratorlarm.
Om jag skulle köpa en ny så skulle jag välja 310XT igen och om jag vill spa
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 17:28Jag köpte 305:an i slutet av januari, och det är den enda pulsklocka jag har haft, så jag har inte så mycket att jämföra med. Men jag är väldigt nöjd med 305:an än så länge. Det enda som jag kan tycka är lite störande är att man får stå still ett bra tag
Jag köpte 305:an i slutet av januari, och det är den enda pulsklocka jag har haft, så jag har inte så mycket att jämföra med. Men jag är väldigt nöjd med 305:an än så länge. Det enda som jag kan tycka är lite störande är att man får stå still ett bra tag
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 17:32Det är samma lika.
Det är samma lika.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 17:46Räcker att lägga den i fönstret under tiden som man drar på sig träningskläderna - så slipper man stå och vänta innan passet.
Räcker att lägga den i fönstret under tiden som man drar på sig träningskläderna - så slipper man stå och vänta innan passet.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 18:31Pssst, Robert. Det finns dels massor av trådar om pulsklockor, men dessutom en hel GRUPP som bara pratar Garmin pulsklockor. Jag skojar inte ens. 🙂
Javisst ja - ON topic också. Jag tycker att 305an är så gigantiskt stor så att den stör mig på handleden
Pssst, Robert. Det finns dels massor av trådar om pulsklockor, men dessutom en hel GRUPP som bara pratar Garmin pulsklockor. Jag skojar inte ens. 🙂
Javisst ja - ON topic också. Jag tycker att 305an är så gigantiskt stor så att den stör mig på handleden
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 18:35Jag tyckte att den kändes stor och att den skavde lite första gången. Men efter den gången så har jag inte ens märkt av den på löpningen 🙂
Ett tips kan ju vara att testa någon annans klocka om du känner någon i närheten som har en 😉
Jag tyckte att den kändes stor och att den skavde lite första gången. Men efter den gången så har jag inte ens märkt av den på löpningen 🙂
Ett tips kan ju vara att testa någon annans klocka om du känner någon i närheten som har en 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 00:14Jessie: Jo jag såg det, men ville liksom inte låsa mig till Garmin utan nämnde den bara som någonting jag tittat på. Finns väl andra märken också?
Jessie: Jo jag såg det, men ville liksom inte låsa mig till Garmin utan nämnde den bara som någonting jag tittat på. Finns väl andra märken också?
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 08:44Robert: Polar är bäst på puls. Garmin är bäst på GPS. Suunto tycks vara bäst på användarvänlighet (men det är mest bara som jag hört, så det vet jag inte säkert).
Välj själv? 😉
Robert: Polar är bäst på puls. Garmin är bäst på GPS. Suunto tycks vara bäst på användarvänlighet (men det är mest bara som jag hört, så det vet jag inte säkert).
Välj själv? 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 22:34En Mässa: NEWS - GPS AT CES 2011
http://www.gpspassion.com/fr/articles.asp?id=285Min syn på det hela ...när jag jämförde kikade jag på chip MTK vs SIRF ena är ström snålare .... vet inte om det fortfarande är aktuellt men det blev en kombination av krav
En Mässa: NEWS - GPS AT CES 2011
http://www.gpspassion.com/fr/articles.asp?id=285
Min syn på det hela ...när jag jämförde kikade jag på chip MTK vs SIRF ena är ström snålare .... vet inte om det fortfarande är aktuellt men det blev en kombination av krav