Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningskompis Örebro
You need to log in to create posts and topics.

Hej ! Jag söker någon/några att träna Löpning med i Örebrotrakten, för att få lite bättre motivation.
Tränar för välmående och för att lyckas någorlunda på tävling.

Vi hörs !! // Tomas

Testat att höra efter med någon av friidrottsklubbarna om de har en grupp du skulle kunna träna med? 🙂
KFUM Örebro friidrott vet jag att det finns en långlöpargrupp hos. Så har jag för mig att det är en tränare i Mosjö FK som varit med och tagit fram s

🙂 Jag har kollat lite på deras hemsidor , men inte fått riktigt grepp om hur de tränar . Har mailat Almby IK , en klubb som ligger på rätt kant i Örebro för mig.
Får fortsätta leta , de verkar som några har sommaruppehåll också. Tack för svaret !
Ge g

Kolla Örebro AIK. En klubb där jag var aktiv för flera år sedan, men då hade vi i stort sett bara långlöpning på programmet. Såg att de fortfarande har sin klubbstuga kvar i Karlslund.

Örebro AIK håller till på fel sida stan för dig... men det är bara 20 min på cykel. 🙂
Som tidigare aktiv där så tycker jag att det är mycket trevliga träningar i klubben (ons 18 & lö 10) med fika efteråt. Vet dessutom att de har flera löpare som är unge

tackar för tipsen ! tror jag ska prova att va med i if starts träning efter deras sommaruppehåll