Quote from Guest on 22 June 2008, 20:38Hej ! Jag söker någon/några att träna Löpning med i Örebrotrakten, för att få lite bättre motivation.
Tränar för välmående och för att lyckas någorlunda på tävling.Vi hörs !! // Tomas
Hej ! Jag söker någon/några att träna Löpning med i Örebrotrakten, för att få lite bättre motivation.
Tränar för välmående och för att lyckas någorlunda på tävling.
Vi hörs !! // Tomas
Quote from Denice Nissi on 22 June 2008, 20:48Testat att höra efter med någon av friidrottsklubbarna om de har en grupp du skulle kunna träna med? 🙂
KFUM Örebro friidrott vet jag att det finns en långlöpargrupp hos. Så har jag för mig att det är en tränare i Mosjö FK som varit med och tagit fram s
Testat att höra efter med någon av friidrottsklubbarna om de har en grupp du skulle kunna träna med? 🙂
KFUM Örebro friidrott vet jag att det finns en långlöpargrupp hos. Så har jag för mig att det är en tränare i Mosjö FK som varit med och tagit fram s
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 21:15🙂 Jag har kollat lite på deras hemsidor , men inte fått riktigt grepp om hur de tränar . Har mailat Almby IK , en klubb som ligger på rätt kant i Örebro för mig.
Får fortsätta leta , de verkar som några har sommaruppehåll också. Tack för svaret !
Ge g
🙂 Jag har kollat lite på deras hemsidor , men inte fått riktigt grepp om hur de tränar . Har mailat Almby IK , en klubb som ligger på rätt kant i Örebro för mig.
Får fortsätta leta , de verkar som några har sommaruppehåll också. Tack för svaret !
Ge g
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 08:49Kolla Örebro AIK. En klubb där jag var aktiv för flera år sedan, men då hade vi i stort sett bara långlöpning på programmet. Såg att de fortfarande har sin klubbstuga kvar i Karlslund.
Kolla Örebro AIK. En klubb där jag var aktiv för flera år sedan, men då hade vi i stort sett bara långlöpning på programmet. Såg att de fortfarande har sin klubbstuga kvar i Karlslund.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:38Örebro AIK håller till på fel sida stan för dig... men det är bara 20 min på cykel. 🙂
Som tidigare aktiv där så tycker jag att det är mycket trevliga träningar i klubben (ons 18 & lö 10) med fika efteråt. Vet dessutom att de har flera löpare som är unge
Örebro AIK håller till på fel sida stan för dig... men det är bara 20 min på cykel. 🙂
Som tidigare aktiv där så tycker jag att det är mycket trevliga träningar i klubben (ons 18 & lö 10) med fika efteråt. Vet dessutom att de har flera löpare som är unge
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 19:06tackar för tipsen ! tror jag ska prova att va med i if starts träning efter deras sommaruppehåll
tackar för tipsen ! tror jag ska prova att va med i if starts träning efter deras sommaruppehåll