Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 13:48Ah! Flera bra tips! Skall kollas upp.
Ah! Flera bra tips! Skall kollas upp.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 14:41Annars är vi många i trakten med varierande snittfart. Man kan alltid lägga upp en blänkare innan planerar att sticka ut och se om någon hänger på. Själv bor jag i Törnskogen och kör med Hovet när det passar men oftast blir det solo.
Annars är vi många i trakten med varierande snittfart. Man kan alltid lägga upp en blänkare innan planerar att sticka ut och se om någon hänger på. Själv bor jag i Törnskogen och kör med Hovet när det passar men oftast blir det solo.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 15:18aha Heffa - det är nog dig jag har sett flera ggr cyklande förbi, bor ju i Törnskogen oxå.
aha Heffa - det är nog dig jag har sett flera ggr cyklande förbi, bor ju i Törnskogen oxå.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 09:36Jasså du bor också där. Kan var mig du har sett men det är några stycken racerkillar och även någon tjej som bor där inne. Jag bor precis i början så jag cyklar oftast inte så långt in i området.
Jasså du bor också där. Kan var mig du har sett men det är några stycken racerkillar och även någon tjej som bor där inne. Jag bor precis i början så jag cyklar oftast inte så långt in i området.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 10:15alla ni cyklar ju FORT! 🙂
alla ni cyklar ju FORT! 🙂