Quote from Guest on 20 February 2008, 17:18.... ok, detta är egentligen ett inlägg som inte hör hemma här....
Om man tex. vill slänga ut en inbjudan till att cykla en onsdag kl 18.15 till alla som bor i krokarna, hur gör man då?
Känner mig lite ensam på mina rundor 🙂
/Mikael
.... ok, detta är egentligen ett inlägg som inte hör hemma här....
Om man tex. vill slänga ut en inbjudan till att cykla en onsdag kl 18.15 till alla som bor i krokarna, hur gör man då?
Känner mig lite ensam på mina rundor 🙂
/Mikael
Quote from Lena O on 20 February 2008, 17:28Jag har inte börjat att komma igång utomhus mitt i veckan ännu Mikael.
men den 26:e april är "Cykelns Dag" och i CK Antilopen ska vi bjuda på organiserade rundor efter många behag & nivå. Då kommer det att bli onsdagar och helgdagarna.http://www.ckantil
Jag har inte börjat att komma igång utomhus mitt i veckan ännu Mikael.
men den 26:e april är "Cykelns Dag" och i CK Antilopen ska vi bjuda på organiserade rundor efter många behag & nivå. Då kommer det att bli onsdagar och helgdagarna.
Quote from Mattias Johansson on 20 February 2008, 20:05www.cykelklubben.se är skapad just för det du efterfrågar. Där kan du söka efter vilka som bor i närområdet och antingen ta direktkontakt eller lägga ut blänkare om att du söker sällskap på vägarna.
http://www.cykelklubben.se är skapad just för det du efterfrågar. Där kan du söka efter vilka som bor i närområdet och antingen ta direktkontakt eller lägga ut blänkare om att du söker sällskap på vägarna.
Quote from Mattias Johansson on 20 February 2008, 20:07Citerat från deras startsida.
"Välkommen till Cykelklubben.SE
MÖTESPLATSEN FÖR CYKELFANTASTERHär hittar du cykelkompisar... Det var över tre tusen fyrahundra (3400) cyklister registrerade senast vi kollade!
Hur många gånger har man inte kommit cyklan
Citerat från deras startsida.
"Välkommen till Cykelklubben.SE
MÖTESPLATSEN FÖR CYKELFANTASTER
Här hittar du cykelkompisar... Det var över tre tusen fyrahundra (3400) cyklister registrerade senast vi kollade!
Hur många gånger har man inte kommit cyklan
Quote from Lena O on 20 February 2008, 23:00Fast jag tror inte att Mikael (o du får gärna rätta mig om jag har fel) kommer att cykla med någon från Helsingborg, Tierp eller Falun en onsdag e.m. Linnex 😉
Fast jag tror inte att Mikael (o du får gärna rätta mig om jag har fel) kommer att cykla med någon från Helsingborg, Tierp eller Falun en onsdag e.m. Linnex 😉
Quote from Mattias Johansson on 20 February 2008, 23:07Nu hänger jag inte med Gary. Mikael undrade hur han skulle lägga ute en inbjudan och tyckte det var tråkigt att cykla själv och jag hänvisade att cykelklubben.se är skapad för det. Där går det både att söka nya "kompisar" samt sammordna rundor.
Nu hänger jag inte med Gary. Mikael undrade hur han skulle lägga ute en inbjudan och tyckte det var tråkigt att cykla själv och jag hänvisade att cykelklubben.se är skapad för det. Där går det både att söka nya "kompisar" samt sammordna rundor.
Quote from Lena O on 20 February 2008, 23:12Jo men, det var länge sedan någon pratade om sådant på ck.se.
Där bloggar cyklister om vad de gjorde igår, tidigare idag.
Klicka du på var Mikael bor, och sedan titta på rondellen till vänster = Där ligger CK Antilopens klubblokal 😉Alltså- Fixat! (t+)
Jo men, det var länge sedan någon pratade om sådant på ck.se.
Där bloggar cyklister om vad de gjorde igår, tidigare idag.
Klicka du på var Mikael bor, och sedan titta på rondellen till vänster = Där ligger CK Antilopens klubblokal 😉
Alltså- Fixat! (t+)
Quote from Emma Sjöberg on 21 February 2008, 08:11Ha ha ha.. äre så man gör för att få fler medlemmar Gary?!
Ha ha ha.. äre så man gör för att få fler medlemmar Gary?!
Quote from Mattias Johansson on 21 February 2008, 09:00Gary - Det finns förmodligen fler som läser de olika topics förutom trådskaparna som är hjälpta av tipsen som skrivs. Inte säkert att alla har nära till antilopklubben.;)
Själv var jag ute på en runda förra helgen med ny "kompis" från cykelklubben... så
Gary - Det finns förmodligen fler som läser de olika topics förutom trådskaparna som är hjälpta av tipsen som skrivs. Inte säkert att alla har nära till antilopklubben.;)
Själv var jag ute på en runda förra helgen med ny "kompis" från cykelklubben... så
Quote from Nils Hylander on 21 February 2008, 09:11Mikael, lyd rådet från Gary - häng på och cykla med CK Antilopen!! 🙂
Jag tror att den klubben kommer att få igång en bra gruppcykling den här säsongen. Jag fick i allafall det intrycket när jag var där på besök för ett tag sen.
Jag tittar säkert själv
Mikael, lyd rådet från Gary - häng på och cykla med CK Antilopen!! 🙂
Jag tror att den klubben kommer att få igång en bra gruppcykling den här säsongen. Jag fick i allafall det intrycket när jag var där på besök för ett tag sen.
Jag tittar säkert själv