Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTräningskompisar....
You need to log in to create posts and topics.

Tackar för alla svar 🙂
Kikar in till er på Antilopen under våren....

Men visst vore det en fin funktion här på funbeat med en kalender där man kunde lägga in sådana inbjudningar?

/Mikael

Silva: Jag nöjer mig med dem cyklister som finns i vår stad vet du 😉 😉

Jo, absolut. En sån funktion skulle nog flera vara intresserade av om inte så blir de kanske intresserade.
Alltså en funktion där man kan lägga upp inbjudningar till träningspass. Beskriv typ, tid, plats, intensitet etc. och sedan kan folk anmäla sig alte

Grundfunktionen finns väl redan där man kan lägga in tävlingar. Kanske kan man anpassa den för mer spontana händelser som cykelrundor, löpning, fikaträffar eller vad det nu kan bli!?

Håller med Stefan, dessa typer av aktiviteter är väldigt lokala. T ex Vättern kan ju tänkas intressera cyklister i hela Sverige, en inbjudan till en träningsrunda vill nog bara de som finns inom några få mil öht se.

Men med tanke på att man kan ange var

Tänk om man kunde lägga ut en inbjudan till alla de som regga Landsväg och bor inom 25km (eller den radia man ange under sin profil) och dessa få en privata mess.

Gary: Jag kanske dyker upp oxå vid klubblokalen eller hakar på någonstans på vägen..snart dags för utepremiär, men jag behöver först införskaffa nya hjul och däck.

Jag skickar vidare en länk till vår disskution till funbeat och tipsar om vad vi klurar på...

/Mikael

Det låter bra (t+)
Det lär bli mycket blåsig nu i helgen. För min del bli det en runda mot Kimstad, Norsholm, 210:an mot Östra Ryd och sedan gamla lasarettsvägen mot stan.

http://www.funbeat.se/life/tracks/shownonav.aspx?RouteID=1917

trevlig runda framförallt backen efter golfbanan.....
hmm verkar vara ngra från östergötland minsan