Quote from Guest on 10 January 2010, 21:38Jag har bokat träningsläger i Portugal, Monte rdo vecka 9 nu i vår. Tänkte höra om det är nån mer som ska dit den veckan.
Jag har bokat träningsläger i Portugal, Monte rdo vecka 9 nu i vår. Tänkte höra om det är nån mer som ska dit den veckan.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:48Jag och en kompis ska också dit vecka 9.
Trevligt!
Jag och en kompis ska också dit vecka 9.
Trevligt!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 13:01Jag och en arbetskompis kommer ner veckan därpå.
Jag och en arbetskompis kommer ner veckan därpå.
Quote from Jonas Bäckstrand on 11 January 2010, 15:35Jag ska dit samma vecka! Längtar så jag spricker!
http://blogg.piggelina.se
Jag ska dit samma vecka! Längtar så jag spricker!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 15:36Jag skall ner vecka 12. Längtar så efter att komma dit igen. Förra året var jag där 2 veckor. Det är verkligen en inspirerande resa.
Jag skall ner vecka 12. Längtar så efter att komma dit igen. Förra året var jag där 2 veckor. Det är verkligen en inspirerande resa.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 20:20Vad kul, jag var också där två veckor förra året men tänkte att en vecka får räcka för i år. Jag hoppas på lika bra träning som förra året. Och så hoppas jag att det blir några riktigt härliga långpass med Rune.
Är det nån som vet nåt om schema?
Vad kul, jag var också där två veckor förra året men tänkte att en vecka får räcka för i år. Jag hoppas på lika bra träning som förra året. Och så hoppas jag att det blir några riktigt härliga långpass med Rune.
Är det nån som vet nåt om schema?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 20:58Åker ner vecka 12, ska bli hur skoj som helst!
Mer info om resorna finns på springtime.se eller så kan du maila info@springtime.se
och be att få programmet för den veckan du åker ner.
Åker ner vecka 12, ska bli hur skoj som helst!
Mer info om resorna finns på springtime.se eller så kan du maila info@springtime.se
och be att få programmet för den veckan du åker ner.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:11Jag ska också dit vecka 9 med en kompis, ser verkligen fram emot det!
Jag ska också dit vecka 9 med en kompis, ser verkligen fram emot det!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:05Någon som har kommit hem från Monte Gordo och kan berätta hur det var?
Någon som har kommit hem från Monte Gordo och kan berätta hur det var?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 21:15Det var helt suveränt!
Återkommer med mer detaljerad data och bilder när jag skrivit färdigt inlägget.
Det var helt suveränt!
Återkommer med mer detaljerad data och bilder när jag skrivit färdigt inlägget.