Quote from Guest on 6 July 2010, 10:29Funderar på att anmäla mig till lägret. Låter kul! Någon som redan gjort det?
Funderar på att anmäla mig till lägret. Låter kul! Någon som redan gjort det?
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 10:39http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=53162
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 13:48Ja det var fantastiskt! Kan verkligen rekommendera dig att åka. Jag skrev en artikel i Runners world (Nr 2, 2010) om mina upplevelser om du är intresserad.
Ja det var fantastiskt! Kan verkligen rekommendera dig att åka. Jag skrev en artikel i Runners world (Nr 2, 2010) om mina upplevelser om du är intresserad.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 14:14Vet du om den artikeln finns som pdf eller går det att få tag på tidningen i eftertryck? Det skulle vara kul att läsa. 🙂
Vet du om den artikeln finns som pdf eller går det att få tag på tidningen i eftertryck? Det skulle vara kul att läsa. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 15:03Den finns inte som pdf, men du kan nog få tag i ett nummer om du kontaktar RW. Jag skulle ju kunna skicka texten, men det får jag nog inte eftersom RW köpt den av mig 🙂
Den finns inte som pdf, men du kan nog få tag i ett nummer om du kontaktar RW. Jag skulle ju kunna skicka texten, men det får jag nog inte eftersom RW köpt den av mig 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:37Tack! Blev väldigt inspirerad av den sammanfattningen Leif! Ska försöka få tag i artikeln i runners.
Tack! Blev väldigt inspirerad av den sammanfattningen Leif! Ska försöka få tag i artikeln i runners.