Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräningsmål
You need to log in to create posts and topics.

Någon som vet hur man får fart på sin "träningsbarometer"? har fyllt i enligt konstens alla regler och toktränar i veckorna och noga med registerarade träningspass, men nålen rörr sig inte-står på 0 fortfarande...Nån som vet?

Hej!
Gå till sidan där man ställer in målet och försök lista ut vad du fyllt i. Vad jag kan se så har du fyllt i att du ska göra någonting(vad kan inte jag se) 112 ggr varje vecka, låter knepigt! Kolla så du markerat rätt träningsformer som ska räknas ock

Jag tittade på det målet du har satt upp som heter "Berlin Marathon" och jag undrar vad du har valt under "frekvens" och "Träningstyper" när du skapade målet.

112? 1+1+2? Kalendern visade bra kunskap om löpträning. Vad har du för mål? 4 pass per vecka?

Du får nog gå in och titta på redigera målet. Gå till mina mål och klicka på Berlin maraton. Det kan bara du se och ingen annan kan titta på det.

Där kan du se vad du fyllt i. Det ser ut som om du skall träna något 112 gånger fram till Berlin Maraton. F

Gjorde samma fel och skulle träna 80 gånger per vecka...! Tufft. 😀
Felet var att jag inte fyllt i "Summera för hela perioden" under frekvens utan fyllt i "Varje vecka".
Kanske något sådant du gjort?

Troligtvis har du satt att du ska träna löpning 112 ggr per vecka. Varför värdet inte ändras även fast du tränar löpning är för att du rapporterar på annat än just löpning, t.ex. löpning - lätt distanslöpning.

Ändra ditt mål till att sträcka sig mellan 2

Såja, nu rör den på sig. Hade fyllt i att jag skulle träna en typ av löpning samt handboll 112 ggr/vecka . Tack för hjälpen allihopa! Mitt mål är att greja Berlin Marathon till hösten på ca 3:30, har lagt upp ett program med lite luft i (förkylningar, sem