Quote from Guest on 6 March 2011, 12:23Hej
Ser att Maraton.se startat program de tar betalt frö
Någon som testat - är de värda pengarna eller är det bara "skåpmat"?
Hej
Ser att Maraton.se startat program de tar betalt frö
Någon som testat - är de värda pengarna eller är det bara "skåpmat"?
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 12:33Om man anser sig vara en van löpare som lägger upp sina egna program så är det nog skåpmat.
har man kört efter gratis programmen förr så känner man igen sig och det räcker kanske med de rubiker som erbjuds gratis.
Känner man att man vill ha lite mer utav
Om man anser sig vara en van löpare som lägger upp sina egna program så är det nog skåpmat.
har man kört efter gratis programmen förr så känner man igen sig och det räcker kanske med de rubiker som erbjuds gratis.
Känner man att man vill ha lite mer utav
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 14:28"ju mer kunskap man har ju mer söker man."
Eller som någon annan klok man formulerade det: "Ju mer man vet desto mer inser man hur lite man kan" eller så.
http://www.nehrer.se
"ju mer kunskap man har ju mer söker man."
Eller som någon annan klok man formulerade det: "Ju mer man vet desto mer inser man hur lite man kan" eller så.
http://www.nehrer.se
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 16:31Fast har man god kunskap om löpning och träning så vet man att generella träningsprogram har sina brister. Vi är alla olika, så har man tur eller är nybörjare så kan ett färdigt program passa bra. Men det är ju knappast något för goda löpare, möjligtvis s
Fast har man god kunskap om löpning och träning så vet man att generella träningsprogram har sina brister. Vi är alla olika, så har man tur eller är nybörjare så kan ett färdigt program passa bra. Men det är ju knappast något för goda löpare, möjligtvis s
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 21:22Tack 🙂
Och jag kan absolut inte tillräckligt så då kan det nog mao vara värt att testa, och sedan blir man kanske än mer benägen att följa programmen om man betalat:-) Själv tycker jag inte att löpning är det roligaste sättet att träna på, men jag vill
Tack 🙂
Och jag kan absolut inte tillräckligt så då kan det nog mao vara värt att testa, och sedan blir man kanske än mer benägen att följa programmen om man betalat:-) Själv tycker jag inte att löpning är det roligaste sättet att träna på, men jag vill
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 21:55Får sälla mig till gruppen icke goda löpare då...
Får sälla mig till gruppen icke goda löpare då...
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:06Med goda löpare avsåg jag nog mer elitlöpare 🙂
Med goda löpare avsåg jag nog mer elitlöpare 🙂