Quote from Guest on 27 September 2012, 09:37Vi är 5 studenter som håller på med ett skolarbete inom Modern Turism och vi har valt att skriva om träningsresor.
Vi skulle vilja ha lite hjälp med att få svar på tre enkla frågor om just träningsresor.Vi skulle vara jätte tacksamma i fall ni kunde sv
Vi är 5 studenter som håller på med ett skolarbete inom Modern Turism och vi har valt att skriva om träningsresor.
Vi skulle vilja ha lite hjälp med att få svar på tre enkla frågor om just träningsresor.
Vi skulle vara jätte tacksamma i fall ni kunde sv
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:47Vilka är vi? Arbete till vad? Ni får säkert fler svar om ni ger något mer info 🙂
Vilka är vi? Arbete till vad? Ni får säkert fler svar om ni ger något mer info 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 10:05Sorry, har inga planer po att aka po en traningsresa so kan inte svara po dina fragor.
Sorry, har inga planer po att aka po en traningsresa so kan inte svara po dina fragor.
Quote from Frank Silier on 27 September 2012, 10:19Gärna en mer informativ rubrik också. Nio gånger av tio kryssar i alla fall jag för diskussioner med rubriker såsom "Hjälp!" som ointressanta 🙂
Gärna en mer informativ rubrik också. Nio gånger av tio kryssar i alla fall jag för diskussioner med rubriker såsom "Hjälp!" som ointressanta 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 10:50Berättade sagan om "Peter och vargen" för min som i våras.
*Markerar som otroligt ointressant*
Berättade sagan om "Peter och vargen" för min som i våras.
*Markerar som otroligt ointressant*
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 11:16Sandra, som du ser så får du en hel del vettiga synpunkter i denna tråd. Såsom reklamkille kan jag bara hålla med om det mesta som redan skrivits.
Om du sedan Verkligen vill ha många svar, varför inte ha en enkel belöning?
"De som deltar i denna undersö
Sandra, som du ser så får du en hel del vettiga synpunkter i denna tråd. Såsom reklamkille kan jag bara hålla med om det mesta som redan skrivits.
Om du sedan Verkligen vill ha många svar, varför inte ha en enkel belöning?
"De som deltar i denna undersö
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 11:33FYI - Sandra gick med i Funbeat idag och har ingen träning inlagd. Ingen ytterligare information ges heller via länken.
Vill gärna veta vem man svarar till och varför...
FYI - Sandra gick med i Funbeat idag och har ingen träning inlagd. Ingen ytterligare information ges heller via länken.
Vill gärna veta vem man svarar till och varför...
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 11:47Magnus, jag håller helt med.
Jag har själv gjort undersökningar på liknande sätt på några forum - där jag faktiskt fått in en hel del värdefulla synpunkter och åsikter. Men då har jag försökt vara tämligen tydlig med syftet och helt ärlig med vad undersö
Magnus, jag håller helt med.
Jag har själv gjort undersökningar på liknande sätt på några forum - där jag faktiskt fått in en hel del värdefulla synpunkter och åsikter. Men då har jag försökt vara tämligen tydlig med syftet och helt ärlig med vad undersö
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 13:03Finns nästan samma inlägg på jogg.se:
"Vi håller på med ett grupparbete i skolan som handlar om träning och turism. Vi har riktat in oss på hälsoresor och undrar nu om ni skulle kunna svara på lite frågor om varför man åker på träningsresor, för att hjälp
Finns nästan samma inlägg på jogg.se:
"Vi håller på med ett grupparbete i skolan som handlar om träning och turism. Vi har riktat in oss på hälsoresor och undrar nu om ni skulle kunna svara på lite frågor om varför man åker på träningsresor, för att hjälp