Quote from Guest on 2 April 2010, 18:15Hej alla vårystra löpare!
Häng med på en snöfri runda Annandag påsk och spana vårtecken. På en cykeltur idag såg jag tussilago och hörde bofink och rödhake 🙂
Vi springer från F&S Ringen 09:15. Friskis öppnar 9 och det kostar inget att byta om där.
F&S R
Hej alla vårystra löpare!
Häng med på en snöfri runda Annandag påsk och spana vårtecken. På en cykeltur idag såg jag tussilago och hörde bofink och rödhake 🙂
Vi springer från F&S Ringen 09:15. Friskis öppnar 9 och det kostar inget att byta om där.
F&S R
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 18:25Trevligt! vilket tempo är tänkt?
🙂
Trevligt! vilket tempo är tänkt?
🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 18:57Svårt att säga när vi inte ska springa ifrån någon. Kanske ca 6.00. Kan bli fler grupper om man vill.
Svårt att säga när vi inte ska springa ifrån någon. Kanske ca 6.00. Kan bli fler grupper om man vill.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 19:22Vill inte vara den som sinkar en hel grupp 🙂 om jag inte är alltför sliten på måndag så dyker jag upp. Annars är det nog bäst att jag lufsar runt med mig själv 😀
Vill inte vara den som sinkar en hel grupp 🙂 om jag inte är alltför sliten på måndag så dyker jag upp. Annars är det nog bäst att jag lufsar runt med mig själv 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:42Välkommen (t+)
Välkommen (t+)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:55Attans! Får stå över för måndag är arbetsdag för mig.
Attans! Får stå över för måndag är arbetsdag för mig.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:25Mysigt! Jag är med och funderar på att förlänga lite och kanske fortsätta runt Söder på nått vis så jag får ihop uppåt 27 km eller nått om någon är sugen på att hänga med.
Nyckelordet i den meningen är kanske 😀
Mysigt! Jag är med och funderar på att förlänga lite och kanske fortsätta runt Söder på nått vis så jag får ihop uppåt 27 km eller nått om någon är sugen på att hänga med.
Nyckelordet i den meningen är kanske 😀