Quote from Guest on 6 October 2006, 14:38varför kan jag inte göra streck på träningsrundor? jag försöker men det blir bara att jag "greppar" kartan...
varför kan jag inte göra streck på träningsrundor? jag försöker men det blir bara att jag "greppar" kartan...
Quote from mårten jansson on 6 October 2006, 14:48händer mig också jämt.
händer mig också jämt.
Quote from Funbeat user on 6 October 2006, 15:59Man kan inte rita ut träningsrundor på sidan Träningsrundor. Träningsrundor ritar man ut när man gör inlägg i diskussionsforumen, efter att ha klickat på Lägg till karta (nedanför till höger om fältet du skriver inlägget i).
Inser nu att det verkar lite
Man kan inte rita ut träningsrundor på sidan Träningsrundor. Träningsrundor ritar man ut när man gör inlägg i diskussionsforumen, efter att ha klickat på Lägg till karta (nedanför till höger om fältet du skriver inlägget i).
Inser nu att det verkar lite
Quote from mårten jansson on 6 October 2006, 16:16men det händer mig inne på diskussionerna också... Då får jag också bara en hand hela tiden. Ibland hjälper det om jag zoomar in eller ut.
men det händer mig inne på diskussionerna också... Då får jag också bara en hand hela tiden. Ibland hjälper det om jag zoomar in eller ut.
Quote from Funbeat user on 6 October 2006, 17:01Blir det så även om du bara klicka? Om du håller nere musknappen för länge så tror den att du vill dra i kartan. (Och så måste man förstås rita två punkter för att påbörja linjen...)
Blir det så även om du bara klicka? Om du håller nere musknappen för länge så tror den att du vill dra i kartan. (Och så måste man förstås rita två punkter för att påbörja linjen...)
Quote from Sven Westergren on 6 October 2006, 19:30hmm..ok.. ska försöka
hmm..ok.. ska försöka
Quote from mårten jansson on 7 October 2006, 14:21För mig blir det så även om jag kämpar allt vad jag kan för att hålla musen stilla... Jag kan verkligen inte hålla den mer stilla än jag gör...
För mig blir det så även om jag kämpar allt vad jag kan för att hålla musen stilla... Jag kan verkligen inte hålla den mer stilla än jag gör...
Quote from Mathias Karlsson on 19 October 2006, 08:43Har ett förslag på en ny funktion, eller lite utökad funktion.
Om man väljer en runda under Träning->Mina Rundor så skulle jag där gärna se en liten lista på de träningstillfällen jag använt mig av den rundan, det kanske då räcker med datum, träningstyp o
Har ett förslag på en ny funktion, eller lite utökad funktion.
Om man väljer en runda under Träning->Mina Rundor så skulle jag där gärna se en liten lista på de träningstillfällen jag använt mig av den rundan, det kanske då räcker med datum, träningstyp o
Quote from Morgan Sundén on 20 October 2006, 14:58Theresa skrev: "varför kan jag inte göra streck på träningsrundor? jag försöker men det blir bara att jag "greppar" kartan... "
För mig funkar det om jag först klickar fast mig på kartan, sedan rör musen - det blir ett blått streck - och klickar fast de
Theresa skrev: "varför kan jag inte göra streck på träningsrundor? jag försöker men det blir bara att jag "greppar" kartan... "
För mig funkar det om jag först klickar fast mig på kartan, sedan rör musen - det blir ett blått streck - och klickar fast de