Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatträningsrundor
You need to log in to create posts and topics.

varför kan jag inte göra streck på träningsrundor? jag försöker men det blir bara att jag "greppar" kartan...

händer mig också jämt.

Man kan inte rita ut träningsrundor på sidan Träningsrundor. Träningsrundor ritar man ut när man gör inlägg i diskussionsforumen, efter att ha klickat på Lägg till karta (nedanför till höger om fältet du skriver inlägget i).

Inser nu att det verkar lite

men det händer mig inne på diskussionerna också... Då får jag också bara en hand hela tiden. Ibland hjälper det om jag zoomar in eller ut.

Blir det så även om du bara klicka? Om du håller nere musknappen för länge så tror den att du vill dra i kartan. (Och så måste man förstås rita två punkter för att påbörja linjen...)

hmm..ok.. ska försöka

För mig blir det så även om jag kämpar allt vad jag kan för att hålla musen stilla... Jag kan verkligen inte hålla den mer stilla än jag gör...

Har ett förslag på en ny funktion, eller lite utökad funktion.
Om man väljer en runda under Träning->Mina Rundor så skulle jag där gärna se en liten lista på de träningstillfällen jag använt mig av den rundan, det kanske då räcker med datum, träningstyp o

Theresa skrev: "varför kan jag inte göra streck på träningsrundor? jag försöker men det blir bara att jag "greppar" kartan... "

För mig funkar det om jag först klickar fast mig på kartan, sedan rör musen - det blir ett blått streck - och klickar fast de