Quote from Guest on 12 May 2008, 16:46Har suttit och kollat igenom de olika grejerna som finns att välja på när det gäller träningstyper och jag känner att jag saknar en grej.
Jo för ska snöskottning anses som en träningstyp så tycker jag att även GRÄSKLIPPNING ska höra dit och det hittar jag
Har suttit och kollat igenom de olika grejerna som finns att välja på när det gäller träningstyper och jag känner att jag saknar en grej.
Jo för ska snöskottning anses som en träningstyp så tycker jag att även GRÄSKLIPPNING ska höra dit och det hittar jag
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 16:56Trädgårdsarbete finns.
Nej jag tycker inte att en aktivitet är träning för att den är jobbig. Då skulle en hel drös kvinnor kunna registrera dygnslånga pass under rubriken förlossning...
😉
Trädgårdsarbete finns.
Nej jag tycker inte att en aktivitet är träning för att den är jobbig. Då skulle en hel drös kvinnor kunna registrera dygnslånga pass under rubriken förlossning...
😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 17:02Lumpen. . . . .
Lumpen. . . . .
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 17:05Det beror på vad du klipper gräset med. 🙂
Det beror på vad du klipper gräset med. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 17:18Man reggar "Lumpen: 5280 timmar"
Man reggar "Lumpen: 5280 timmar"
Quote from Jan Lundquist on 12 May 2008, 17:49Om kvinnor ska registrera förlossning så påverkar det inte mycket i ett långt perspektiv. Lek med tanken att de i genomsnitt tar 12 h och inträffar 2 ggr under en livstid så pratar vi 24 timmar fysisk ansträngning..
Om kvinnor ska registrera förlossning så påverkar det inte mycket i ett långt perspektiv. Lek med tanken att de i genomsnitt tar 12 h och inträffar 2 ggr under en livstid så pratar vi 24 timmar fysisk ansträngning..
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 17:51Ja precis, å pipa å gnälla för några timmars förlossning när vissa gjort lumpen känns ju även det fjuttigt! 😉
Ja precis, å pipa å gnälla för några timmars förlossning när vissa gjort lumpen känns ju även det fjuttigt! 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 17:52Kan bara hålla med!
Kan bara hålla med!
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 17:53Det låter bra AM!
Det låter bra AM!
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:22Ja och vad är väl en förlossning mot när ni karlar har en riktig förkylning?!
Ja och vad är väl en förlossning mot när ni karlar har en riktig förkylning?!