Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:24Ja hehe en kille som är förkyld är inte att leka med 😀
Ja hehe en kille som är förkyld är inte att leka med 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:06Det beror på hur du definierar "Leka med"?
Det beror på hur du definierar "Leka med"?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:53😀 😀 😀
Jag skulle vilja se det scenariot när en man säger till sin fru i förlossningsrummet - sluta pip jag har väl gjort lumpen.
...då är det nog inte hon som behöver lustgasen bäst efter det!!!
😀 😀 😀
Jag skulle vilja se det scenariot när en man säger till sin fru i förlossningsrummet - sluta pip jag har väl gjort lumpen.
...då är det nog inte hon som behöver lustgasen bäst efter det!!!
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:57Efter vad jag har hört barnmorskorna säga så är det nog avgjort vanligare att pappan svimmar än att han börjar pratat om hur hård lumpen var.
Efter vad jag har hört barnmorskorna säga så är det nog avgjort vanligare att pappan svimmar än att han börjar pratat om hur hård lumpen var.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:18Räcker upp handen
Knäna svek mej!
Räcker upp handen
Knäna svek mej!
Quote from Lotta Lindström on 12 May 2008, 22:52Hur länge låg du på intensiven efter det Gary 🙂
Hur länge låg du på intensiven efter det Gary 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:53Skalltrauma? Gjordes det commotio-kontroller?
Skalltrauma? Gjordes det commotio-kontroller?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:55Stekpannor plockas av blivande mödrar Josefin
Stekpannor plockas av blivande mödrar Josefin
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:57Gary!
(t+)Fullständigt obetalbar!!
*skrattar fortfarande...*
Gary!
(t+)
Fullständigt obetalbar!!
*skrattar fortfarande...*
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 00:14grabb-humor
grabb-humor