Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 09:09Ajajaj, låter som hård emotonell träning iallafall...och ibland känns det ju bättre att ta ut sig fysiskt när känslolivet har träningsvärk..
Ajajaj, låter som hård emotonell träning iallafall...och ibland känns det ju bättre att ta ut sig fysiskt när känslolivet har träningsvärk..
Quote from Mikaela Lexén on 18 May 2008, 14:13Cruising i "raggarbil" med tungtrampad koppling är en styrketräningsform så god som någon... 😉
Den finns inte heller i listan.
Cruising i "raggarbil" med tungtrampad koppling är en styrketräningsform så god som någon... 😉
Den finns inte heller i listan.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 16:18Ruggigt bra förslag Stina!
Ruggigt bra förslag Stina!
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 18:18Åter tillbaks till "frågan"..
Jag tycker inte att gräsklippning borde vara under en kategori. Det räcker om man väljer "trädgårdsarbete" vid ett sånt tillfälle i såna fall.
Det känns som att allt man någonsin kan göra finns med i den där listan snart! ..ä
Åter tillbaks till "frågan"..
Jag tycker inte att gräsklippning borde vara under en kategori. Det räcker om man väljer "trädgårdsarbete" vid ett sånt tillfälle i såna fall.
Det känns som att allt man någonsin kan göra finns med i den där listan snart! ..ä
Quote from mårten jansson on 18 May 2008, 18:20Jo, så är det ju.
Men allt som finns med har någon önskat.
Vad man registrerar beror ju på vad man är ute efter med sin registrering och för vissa kan det vara av värde att registrera trädgårdsarbete.. 🙂
Jo, så är det ju.
Men allt som finns med har någon önskat.
Vad man registrerar beror ju på vad man är ute efter med sin registrering och för vissa kan det vara av värde att registrera trädgårdsarbete.. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 18:21och ändå finns inte "styrka-säte" med. inte sist jag kollade i allafall. inte "styrka-fötter"heller.
finns nog massor kvar att fylla i.
och ändå finns inte "styrka-säte" med. inte sist jag kollade i allafall. inte "styrka-fötter"heller.
finns nog massor kvar att fylla i.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 18:21Äta chips i soffan skall med.
Äta chips i soffan skall med.
Quote from Lotta Lindström on 18 May 2008, 20:45Åhh... chips... Vilken tur att affären har stängt. 🙂
Åhh... chips... Vilken tur att affären har stängt. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:47Mass-konversation på MSN. Jag blir alldeles svettig av det.
Mass-konversation på MSN. Jag blir alldeles svettig av det.
Quote from Jan Lundquist on 18 May 2008, 21:59Andreas, visst är det ruggigt men nog så energikrävande.
Andreas, visst är det ruggigt men nog så energikrävande.