Quote from Magnus Gelang on 27 May 2008, 21:04Jag tycker redan nu att det är lite för många olika träningsformer på listan,,,kan inte några gå ihop och betyda samma sak menar jag. Som t.ex alla olika promenad/gång-sorter.
Åtminstone tycker jag att man kunde gruppera listan, ha typ rubriker och så mer
Jag tycker redan nu att det är lite för många olika träningsformer på listan,,,kan inte några gå ihop och betyda samma sak menar jag. Som t.ex alla olika promenad/gång-sorter.
Åtminstone tycker jag att man kunde gruppera listan, ha typ rubriker och så mer
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 21:12Det kunde iaf finnas träningsvideo bara men men det får bli under övrig träning. Går lika bra det 🙂
Håller med om att dom kunde slå ihop en massa saker som är typ samma sak.
Det kunde iaf finnas träningsvideo bara men men det får bli under övrig träning. Går lika bra det 🙂
Håller med om att dom kunde slå ihop en massa saker som är typ samma sak.
Quote from Magnus Gelang on 27 May 2008, 21:14Men reggar du inte träningsvideon som nåt annat? Som t.ex aerobics, styrka eller gympa eller nåt? Det gör jag när jag kör efter en träningsvideo.
Men reggar du inte träningsvideon som nåt annat? Som t.ex aerobics, styrka eller gympa eller nåt? Det gör jag när jag kör efter en träningsvideo.
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 21:21Skulle kunna regga den här som yoga iofs.
Såg just att stå/gå på händer fanns med som alternativ haha...
Skulle kunna regga den här som yoga iofs.
Såg just att stå/gå på händer fanns med som alternativ haha...
Quote from Magnus Gelang on 27 May 2008, 21:27Haha ja gå på händer gör man ju så jättelånga stunder i taget 😀
Haha ja gå på händer gör man ju så jättelånga stunder i taget 😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 21:3124 olika längdskidor och 13 löpning finns det att välja mellan hehe.
24 olika längdskidor och 13 löpning finns det att välja mellan hehe.
Quote from Magnus Gelang on 27 May 2008, 21:33Ja och Judo, Karate mm kan ligga under en rubrik *Kampsport 🙂
Ja och Judo, Karate mm kan ligga under en rubrik *Kampsport 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 21:36Absolut inte.
Absolut inte.
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 21:46Det stör mig egentligen inte att det finns så många. Dom man använder hamnar ju överst på listan iaf men ändå liksom...
Det stör mig egentligen inte att det finns så många. Dom man använder hamnar ju överst på listan iaf men ändå liksom...
Quote from Magnus Gelang on 27 May 2008, 22:05Jack: Absolut inte vaddå? Man går absolut inte på händer så långa stunder? Eller du vill absolut inte gruppera ihop olika träningar?
Lena: Ja de träningsformer man använder regebundet är ju inga problem att hitta,,,det är värre när man provar nåt nytt oc
Jack: Absolut inte vaddå? Man går absolut inte på händer så långa stunder? Eller du vill absolut inte gruppera ihop olika träningar?
Lena: Ja de träningsformer man använder regebundet är ju inga problem att hitta,,,det är värre när man provar nåt nytt oc