Quote from Guest on 12 September 2010, 15:33Missade halvmaran igår pga en seg förkylning 🙁 Fick heja på maken i stället så lite kul var det ju ändå.
Nu är det vasaloppet och stockholm maraton som hägrar. Enl rekommendation har jag gått in på www.maraton.se
Men, när man kikar på träningsupplägget
Missade halvmaran igår pga en seg förkylning 🙁 Fick heja på maken i stället så lite kul var det ju ändå.
Nu är det vasaloppet och stockholm maraton som hägrar. Enl rekommendation har jag gått in på http://www.maraton.se
Men, när man kikar på träningsupplägget
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 15:43Jag har bara erfarenhet från ett SM så vasan kan jag inte säga så mkt om. Här är ändå mina tankar kring det du skriver.
Jag skulle ta inspiration från maraprogrammet till mitt nuvarande program (t.ex. hämta in moment som saknas i mitt). När marathon.ses
Jag har bara erfarenhet från ett SM så vasan kan jag inte säga så mkt om. Här är ändå mina tankar kring det du skriver.
Jag skulle ta inspiration från maraprogrammet till mitt nuvarande program (t.ex. hämta in moment som saknas i mitt). När marathon.ses