Quote from Guest on 19 August 2012, 17:57Hej.
Om 55 dagar ska jag springa ett lopp på en mil. En milstolpe i mitt nya liv 😉
Började springa i april efter att hatat löpning i 38 år 😉 Använde mig av c25k för att komma igång och det har funkat kanon.
Försöker springa 3 ggr per vecka och det bl
Hej.
Om 55 dagar ska jag springa ett lopp på en mil. En milstolpe i mitt nya liv 😉
Började springa i april efter att hatat löpning i 38 år 😉 Använde mig av c25k för att komma igång och det har funkat kanon.
Försöker springa 3 ggr per vecka och det bl
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 18:07Du skriver inte hur länge du har sprungit, men jag tolkar det som ganska kort, och då säger jag: spring på som du gör. Varannan dag, och lite längre nån gång i veckan. Kanske lite fartlek nån gång.
Du skriver inte hur länge du har sprungit, men jag tolkar det som ganska kort, och då säger jag: spring på som du gör. Varannan dag, och lite längre nån gång i veckan. Kanske lite fartlek nån gång.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 19:10Började springa i april i år.
Tack för hjälpen!
Började springa i april i år.
Tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 11:40Skulle tips dig om att kika på jogg.se träningsprogram för milen. Du hittar dem här: http://www.jogg.se/Program/Traningsprogram.aspx
Skulle tips dig om att kika på jogg.se träningsprogram för milen. Du hittar dem här: http://www.jogg.se/Program/Traningsprogram.aspx
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 11:53Är inte träningsprogrammen här bra?
Är inte träningsprogrammen här bra?
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 13:05Var tycker du att det är lättast att hitta träningsprogram för milen, David, här där de inte är sorterade efter distans eller på Jogg.se där de är det?
Kvalitetsmässigt har åtminstone jag ingen anledning att anta att det är någon systematisk skillnad - å
Var tycker du att det är lättast att hitta träningsprogram för milen, David, här där de inte är sorterade efter distans eller på Jogg.se där de är det?
Kvalitetsmässigt har åtminstone jag ingen anledning att anta att det är någon systematisk skillnad - å
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 16:04Hur många behöver du per distans?
Hur många behöver du per distans?
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2012, 16:28Det är ju bara och klicka på "Rundor"-fliken och sen ctrl-F mil så kan du hitta dom...
Det är ju bara och klicka på "Rundor"-fliken och sen ctrl-F mil så kan du hitta dom...