Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tjena music lovers....

Nyåret börjar ju närma sig och har du inte redan har bestämt sig för vilket nyårslöfte du ska ta så kanske ett bra nyårslöfte kan vara att träna sig i form inför racet Malmö - Göteborg - Stockholm.

Tänkte därför lägga upp ett trän

Vad tränar du de vita dagarna?

provning av vita viner

"Vad tränar du de vita dagarna?"

Det bestämmer man själv. Detta är grundutförandet, det är bara att lägga på vad man vill utöver... men 100 mil i månaden är nog ganska mycket för de flesta ändå...

Då kör du med att "Alla ska med"! Det blir tufft att köra hela rundan.

Hur menar du?

Hej Linus.

Ja det där ser trevligt ut. I våras körde jag knappt 250 mil inne och det hoppas jag att jag även denna vår hinner med. Dock var det inget pass som var längre än 10 mil, dvs 3- 3.5 timme som längst. Distansen tar jag ute. Tyvärr har jag fått r

P.E, hur många mil körde du ute under våren om du körde 250 mil inne? Tycker du att det räcker att köra max 10-milaturer som uppladdning eller var det bara vad du körde förra året?

Själv tränade jag ju i våras för järnmannen, så då blev turerna 15-18 mil

Är det alltså trainer som gäller för oss som bor i Stockholm eller ?
Kan man ersätta cykelträningen med någon likvärdig aktivitet...?

Jan-Mars är det ju inte direkt cykelvänligt för långdistansträning här i Stockholm... även med dubbdäck...

Bra fråga, spinning eller trainer är väl de självklara alternativen... någon som har några andra erfarenheter? Det gäller ju att bli van att cykla länge, mest för bak, ben och nacke/axlar...