Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 13:13Hej Linus.
"P.E, hur många mil körde du ute under våren om du körde 250 mil inne? Tycker du att det räcker att köra max 10-mila turer som uppladdning eller var det bara vad du körde förra året?"
Anledningen till att det inte blev längre var att jag int
Hej Linus.
"P.E, hur många mil körde du ute under våren om du körde 250 mil inne? Tycker du att det räcker att köra max 10-mila turer som uppladdning eller var det bara vad du körde förra året?"
Anledningen till att det inte blev längre var att jag int
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 14:32Ja, det är tufft att sitta mer än en timme eller två på en trainer, man behöver lite stimulans och fartvind för att inte bli tokigt...
"Jag tror att det kan räcka med 10 mila turer under förutsättning att det är den distansen som är huvudelen av träninge
Ja, det är tufft att sitta mer än en timme eller två på en trainer, man behöver lite stimulans och fartvind för att inte bli tokigt...
"Jag tror att det kan räcka med 10 mila turer under förutsättning att det är den distansen som är huvudelen av träninge
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 16:05Hej.
Jo jag menar som så att det inte räcker med att endast köra ett eller två tiomila pass innan man ger sig in på att köra 30 mil. Det bör nog vara så att man ligger runt en 8-10 mil en till två gånger i veckan för att man ska "nöta in" röven. Och som
Hej.
Jo jag menar som så att det inte räcker med att endast köra ett eller två tiomila pass innan man ger sig in på att köra 30 mil. Det bör nog vara så att man ligger runt en 8-10 mil en till två gånger i veckan för att man ska "nöta in" röven. Och som
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 16:28Ahaa, så för att klara av att cykla EN av dagarna så är träningupplägget en till två 8-10 milsturer i veckan under mist hela april månad? Ja, det verkar rimligt. 🙂
Ahaa, så för att klara av att cykla EN av dagarna så är träningupplägget en till två 8-10 milsturer i veckan under mist hela april månad? Ja, det verkar rimligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 17:14Linus: Om man ska köra åttio mil på tre dagar så rekommenderar jag er att köra långpass både lördag och söndag under de flesta helgerna.
Annars kan ni troligtvis ha ett BabianArschleKlubb(BAK)konvent i Stockholm!
Linus: Om man ska köra åttio mil på tre dagar så rekommenderar jag er att köra långpass både lördag och söndag under de flesta helgerna.
Annars kan ni troligtvis ha ett BabianArschleKlubb(BAK)konvent i Stockholm!
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 17:17Hej.
Ja ni som har förmånen att kunna köra all tre etapperna bör nog köra mera/fler långpass än vad jag som bara kommer köra en etapp gör.
Vänligen
P.
Hej.
Ja ni som har förmånen att kunna köra all tre etapperna bör nog köra mera/fler långpass än vad jag som bara kommer köra en etapp gör.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 17:45"Linus: Om man ska köra åttio mil på tre dagar så rekommenderar jag er att köra långpass både lördag och söndag under de flesta helgerna."
Precis så tänkte jag, och därför gjorde jag upplägget så att man stegvis orkar lägre pass och tätare mellan varje l
"Linus: Om man ska köra åttio mil på tre dagar så rekommenderar jag er att köra långpass både lördag och söndag under de flesta helgerna."
Precis så tänkte jag, och därför gjorde jag upplägget så att man stegvis orkar lägre pass och tätare mellan varje l
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 18:24Japp, men omvänt! Längsta passet sist och med något pass i veckan också.
Japp, men omvänt! Längsta passet sist och med något pass i veckan också.
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 18:44Eh, du menar ta bort 90 km passet till förmån för 20+15 milspass den veckan? I övrigt är ju de längsta passen sist...
Eh, du menar ta bort 90 km passet till förmån för 20+15 milspass den veckan? I övrigt är ju de längsta passen sist...
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 18:51Linus: längsta passet sist, alltså på söndagen!
Vila måndag
korta intervaller tisdag
längre intervaller onsdag
långa intervaller torsdag
vila fredag
distans med backar lördag
distans söndag
Linus: längsta passet sist, alltså på söndagen!
Vila måndag
korta intervaller tisdag
längre intervaller onsdag
långa intervaller torsdag
vila fredag
distans med backar lördag
distans söndag