Quote from Guest on 19 November 2013, 17:49Hej!
Letar efter träningsprogram/upplägg för julhelgerna. Jag kommer att vara långledig och tänkte passa att på att ha ett eget läger. Behöver inspiration för annars blir det lätt bara likadana pass.
Vet att det fanns ett program på marathon.se för pås
Hej!
Letar efter träningsprogram/upplägg för julhelgerna. Jag kommer att vara långledig och tänkte passa att på att ha ett eget läger. Behöver inspiration för annars blir det lätt bara likadana pass.
Vet att det fanns ett program på marathon.se för pås
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 17:59Du kommer väl med på Årets sista den 28:e? Sisådär, då var en dag fixad. 🙂
Du kommer väl med på Årets sista den 28:e? Sisådär, då var en dag fixad. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 18:16Tyvärr Kristina 🙁 på tok för kallt för mig (H)
Tyvärr Kristina 🙁 på tok för kallt för mig (H)
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 18:44Men hallåååå, du kan väl göra som jag. Vara med en bit.
Men hallåååå, du kan väl göra som jag. Vara med en bit.
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 18:49Det kan ju mycket väl vara bättre väder än på Stockholm Marathon förra året. Komsi komsi... 🙂
Det kan ju mycket väl vara bättre väder än på Stockholm Marathon förra året. Komsi komsi... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 18:57Det är faktiskt varmare ute just nu än det var på Stockholm Marathon 2012, så det är ingen omöjlighet att det är både sol, barmark och plusgrader på Årets sista långpass 🙂
Det är faktiskt varmare ute just nu än det var på Stockholm Marathon 2012, så det är ingen omöjlighet att det är både sol, barmark och plusgrader på Årets sista långpass 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 21:46Vem vet jag dyker kanske upp 🙂 beror på övriga träningsupplägget.
Måste jag hitta på ett eget program för mitt läger?
Vem vet jag dyker kanske upp 🙂 beror på övriga träningsupplägget.
Måste jag hitta på ett eget program för mitt läger?
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 21:55Jävligt jobbig utmaning från Fejan? Du vet den där med 1000 reps om dagen i 7 dagar.
Jävligt jobbig utmaning från Fejan? Du vet den där med 1000 reps om dagen i 7 dagar.
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 07:11Här får du ett träningslägerprogram att låta dig inspireras av: http://www.runday.se/traningslager/
Anpassa det efter var du är i din egen träning och vart du vill komma.
Här får du ett träningslägerprogram att låta dig inspireras av: http://www.runday.se/traningslager/
Anpassa det efter var du är i din egen träning och vart du vill komma.
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 07:33Fast är det programmet anpassat med ett långpass den 28. Annars måste jag snabbt göra om det. 🙂
Fast är det programmet anpassat med ett långpass den 28. Annars måste jag snabbt göra om det. 🙂