Quote from Guest on 22 May 2008, 22:39Efter uppehåll sedan julas har jag nu plockat ner skorna från hyllan igen.
En tanke slog mig dock: efter 6 km igår mestadels asfalt har jag idag träningsvärk främst i framsida lår.
Betyder det att jag har dålig löpteknik i den form att jag tar emot och d
Efter uppehåll sedan julas har jag nu plockat ner skorna från hyllan igen.
En tanke slog mig dock: efter 6 km igår mestadels asfalt har jag idag träningsvärk främst i framsida lår.
Betyder det att jag har dålig löpteknik i den form att jag tar emot och d
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 22:49Det betyder nog bara att du haft ett uppehåll från löpningen.. Har man haft ett så pass långt uppehåll som du är det bara att börja om från början igen...Fast du kommer nog snabbare tillbaka. Men lite träningsvärk får du räkna med!
Det betyder nog bara att du haft ett uppehåll från löpningen.. Har man haft ett så pass långt uppehåll som du är det bara att börja om från början igen...Fast du kommer nog snabbare tillbaka. Men lite träningsvärk får du räkna med!
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 07:27Jo, träningsvärken räknade jag med 🙂
Det var mer undran över Var den var lokaliserad. Försöker bl a jobba bort alldeles för tung landning på hälen.
Jo, träningsvärken räknade jag med 🙂
Det var mer undran över Var den var lokaliserad. Försöker bl a jobba bort alldeles för tung landning på hälen.
Quote from ellen olsson on 23 May 2008, 07:31"Extravärk" på framsidan av låren kan bero på att du sätter i foten för långt fram.
"Extravärk" på framsidan av låren kan bero på att du sätter i foten för långt fram.