Quote from Guest on 3 June 2008, 09:40Joggade en mil igår (för första gången, tjiho) och idag har jag träningsvärk. I nästan hela kroppen. Inklusive rygg, axlar och överarmar. Jag fattar inte hur det går till! Jag försöker verkligen slappna av i överkroppen när jag joggar, så hur fasen kan ja
Joggade en mil igår (för första gången, tjiho) och idag har jag träningsvärk. I nästan hela kroppen. Inklusive rygg, axlar och överarmar. Jag fattar inte hur det går till! Jag försöker verkligen slappna av i överkroppen när jag joggar, så hur fasen kan ja
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 09:50Det är inget konstigt alls. Även om man slappnar av så använder man dem musklerna för att stabilisera överkroppen så inte bara underkroppen får jobba. Musklerna var väl inte vana att köra så länge och därför fick du träningsvärk.
Det är inget konstigt alls. Även om man slappnar av så använder man dem musklerna för att stabilisera överkroppen så inte bara underkroppen får jobba. Musklerna var väl inte vana att köra så länge och därför fick du träningsvärk.
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 09:53Jag hade riktigt rejäl träningsvärk i rygg och mage efter min första mage i lördags.....det har som tur var gett med sig nu! Som Karl säger så är det ovana muskler som är boven i dramat.
Jag hade riktigt rejäl träningsvärk i rygg och mage efter min första mage i lördags.....det har som tur var gett med sig nu! Som Karl säger så är det ovana muskler som är boven i dramat.
Quote from ellen olsson on 3 June 2008, 21:35Första mage? Jag trodde att du sprang Stockholm Marathon...
...med den äran dessutom!
Första mage? Jag trodde att du sprang Stockholm Marathon...
...med den äran dessutom!
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 21:40Nä jag sprang min första mage, vommen, i lördags. Nästa gång tar jag bladmagen.
Nä jag sprang min första mage, vommen, i lördags. Nästa gång tar jag bladmagen.
Quote from ellen olsson on 3 June 2008, 21:41Säg till när du kommer till löpmagen!
Säg till när du kommer till löpmagen!
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 22:00Självklart, jag ska skriva om det i min blogg.
Självklart, jag ska skriva om det i min blogg.
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 22:14va bra du måste ju hålla oss uppdaterade om vad som händer och sker
va bra du måste ju hålla oss uppdaterade om vad som händer och sker
Quote from Elias Engqvist on 4 June 2008, 00:28Din första magaluff - heter det!
Din första magaluff - heter det!
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 00:35Aha!
Aha!