Quote from Guest on 24 June 2011, 21:48Jag ska vara ledig i nästa vecka och har många timmar att döda. Tänkte ägna veckan åt hårdkörning. Ska springa Berlin maraton i september med målsättning under 3:10. Träningen går bra hittills och jag undrar nu om det är någon av er löparhjältar som har n
Jag ska vara ledig i nästa vecka och har många timmar att döda. Tänkte ägna veckan åt hårdkörning. Ska springa Berlin maraton i september med målsättning under 3:10. Träningen går bra hittills och jag undrar nu om det är någon av er löparhjältar som har n
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 21:58Testa lite dubbelpass kanske 🙂 ?
Typ antalpass: 2,1,2,0,2,1,2
kanske :
M: fm morgondistans, em: 8 km i marafart
T: LSD 2h
O: fm morgondistans, em: 2x4k i marafart
T: vila/jogg
F: fm morgondistans, em: 8 km i marafart
L: LSD 2h
S: fm morgondistans e
Testa lite dubbelpass kanske 🙂 ?
Typ antalpass: 2,1,2,0,2,1,2
kanske :
M: fm morgondistans, em: 8 km i marafart
T: LSD 2h
O: fm morgondistans, em: 2x4k i marafart
T: vila/jogg
F: fm morgondistans, em: 8 km i marafart
L: LSD 2h
S: fm morgondistans e
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 23:07Borde inte några snabbare pass vara bra? Typ några 2-minutersintervaller någon dag och kanske ett tempo-pass. Är ju bevisat bra även för maralöpare 🙂
Borde inte några snabbare pass vara bra? Typ några 2-minutersintervaller någon dag och kanske ett tempo-pass. Är ju bevisat bra även för maralöpare 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 10:41Tror det är viktigare att fokusera på att få en riktigt bra mängdvecka när han har chans till det. Sen kan man givetvis kombinera men av erfarenhet sliter det lite mer att köra riktigt snabbt.
Tror det är viktigare att fokusera på att få en riktigt bra mängdvecka när han har chans till det. Sen kan man givetvis kombinera men av erfarenhet sliter det lite mer att köra riktigt snabbt.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:29Oskar: Tack för tipsen. Hur lång tycker du att morgondistansen ska vara?
Oskar: Tack för tipsen. Hur lång tycker du att morgondistansen ska vara?
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:34Har inget annat att komma med än att du skall premiera dig själv med en återhämtande massage sista dagen eller senast dagen efter sista dagen. Skulle i alla fall jag göra.
Har inget annat att komma med än att du skall premiera dig själv med en återhämtande massage sista dagen eller senast dagen efter sista dagen. Skulle i alla fall jag göra.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 09:40Helt hur du mår. Kan vara 30min löpning eller 60min cykel. Du ska nästan vara Piggare efter än före.
Helt hur du mår. Kan vara 30min löpning eller 60min cykel. Du ska nästan vara Piggare efter än före.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 13:42Här hittar du ett upplägg. Iofs för 2 veckor. 2:a inlägget uppifrån.
Här hittar du ett upplägg. Iofs för 2 veckor. 2:a inlägget uppifrån.