Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2011, 11:28Precis som Daniel säger.
Läs mer i Bruses Sadelskola hur du ställer in din cykel: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Även ett för högt styre kan ge ryggproblem.
Precis som Daniel säger.
Läs mer i Bruses Sadelskola hur du ställer in din cykel: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Även ett för högt styre kan ge ryggproblem.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 11:40Bruse.. Din sadelskola, mycket givande. Nu ska det hem och mätas och pillas.
tack för tipset.
Bruse.. Din sadelskola, mycket givande. Nu ska det hem och mätas och pillas.
tack för tipset.
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2011, 12:37Roligast är att veta att alla smyger in på toa med wellpapp och drar ned brallan.
Roligast är att veta att alla smyger in på toa med wellpapp och drar ned brallan.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 15:18Ingen har ännu tagit upp höftböjare & sätesmuskel, så här kommer det.
Ser man inte till att strecha dessa ordentligt så leder det ofta till smärtor i ländryggen.
Ingen har ännu tagit upp höftböjare & sätesmuskel, så här kommer det.
Ser man inte till att strecha dessa ordentligt så leder det ofta till smärtor i ländryggen.
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2011, 15:21Bra där Roger. Jag lät medvetet bli ta upp det där, annars framstår jag som odrägligt kunnig.
Bra där Roger. Jag lät medvetet bli ta upp det där, annars framstår jag som odrägligt kunnig.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 19:41Ifall inget annat funkar så kan du byta till liggcykel. Det gjorde underverk för mig och många andra 🙂
Ifall inget annat funkar så kan du byta till liggcykel. Det gjorde underverk för mig och många andra 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 11:42Om man i efterhand påstår att man kunde massa som någon annan tagit upp så upplevs man bara som odräglig i stället... 😉
(Hoppas att ironin går fram)
Om man i efterhand påstår att man kunde massa som någon annan tagit upp så upplevs man bara som odräglig i stället... 😉
(Hoppas att ironin går fram)
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 12:08+1
+1
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 17:00Jag får oxå galet ont i ryggen efter ett par mil. Det går alltid över ganska snabbt. Jag får alltid ont på samma sida. Är det styrketräning som gäller?
Jag får oxå galet ont i ryggen efter ett par mil. Det går alltid över ganska snabbt. Jag får alltid ont på samma sida. Är det styrketräning som gäller?
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2011, 17:14Stretcha rygg, höftböjaren och coreträning.
Stretcha rygg, höftböjaren och coreträning.