Quote from Guest on 8 July 2009, 22:11Hej!
Har en längre tid kännt mig helt slut i vaderna efter mina löppass, något som jag inte inbillar mig att jag gjorde förr i tiden... Detta kan såklart bero på en rad saker, men är det någon som vet med sig att ni har haft liknande problem av FÖR dämpa
Hej!
Har en längre tid kännt mig helt slut i vaderna efter mina löppass, något som jag inte inbillar mig att jag gjorde förr i tiden... Detta kan såklart bero på en rad saker, men är det någon som vet med sig att ni har haft liknande problem av FÖR dämpa
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 22:21Jag är också trött i vaderna nu. Det är för att jag tränar på att sätta i främre delen av foten först. I ganska odämpade skor.
Men det låter som du har mycket "flex". Kanske får fot- och (i förlängning) vadmuskulaturen jobba på för att hålla dig stabil i
Jag är också trött i vaderna nu. Det är för att jag tränar på att sätta i främre delen av foten först. I ganska odämpade skor.
Men det låter som du har mycket "flex". Kanske får fot- och (i förlängning) vadmuskulaturen jobba på för att hålla dig stabil i
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 22:33Dämpande underlag "suger" ju mer än hårdare så helt klart kan det bero på spåret och skorna.
Dock borde du snabbt vänja dig tycker jag...
Dämpande underlag "suger" ju mer än hårdare så helt klart kan det bero på spåret och skorna.
Dock borde du snabbt vänja dig tycker jag...
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 01:12Tack för era svar!
Jag har faktist ändrat löpsteg lite, men det var förra hösten på löpband som jag började nöta in att sätta ner foten mer under kroppen i stället för som tidigare "älga" på - men det borde nog ha satt sig nu tycker jag (och jag tycker
Tack för era svar!
Jag har faktist ändrat löpsteg lite, men det var förra hösten på löpband som jag började nöta in att sätta ner foten mer under kroppen i stället för som tidigare "älga" på - men det borde nog ha satt sig nu tycker jag (och jag tycker