Quote from Guest on 5 December 2011, 13:15Ska köpa trail löpar skor, har tittat på Salomon SpeedCross 3 cs, någon som har erfarenhet av denna sko? Eller har ni andra som ni kan rekomendera. Ska ha dem till axa fjällmara och likande lopp/ träning samt vinter löpning.
Ska köpa trail löpar skor, har tittat på Salomon SpeedCross 3 cs, någon som har erfarenhet av denna sko? Eller har ni andra som ni kan rekomendera. Ska ha dem till axa fjällmara och likande lopp/ träning samt vinter löpning.
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 13:25Jag har hört mycket gott om Inov-8 X-Talon 212 (fast det kanske finns nyare modeller nu) och själv har jag ett par Sportiva Crosslite som jag är riktigt nöjd med, så kika på dem om du inte redan har gjort det.
Jag har hört mycket gott om Inov-8 X-Talon 212 (fast det kanske finns nyare modeller nu) och själv har jag ett par Sportiva Crosslite som jag är riktigt nöjd med, så kika på dem om du inte redan har gjort det.
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 21:04Jag vill gärna rekomendera Salomon Fellcross. Suverän i skogen, på blötmark, kallt/isigt underlag, fjället.
Jag vill gärna rekomendera Salomon Fellcross. Suverän i skogen, på blötmark, kallt/isigt underlag, fjället.