Quote from Guest on 23 March 2014, 20:47Dvs, jag tänker mig Ågesta, Hellas, kring Hammarbybacken. Var springer ni mer? Det är klart att det går att springa i varenda skog mer eller mindre men jag bor själv längs linje 18 och känner inte att det finns någon jättebra skog i närheten och jag är su
Dvs, jag tänker mig Ågesta, Hellas, kring Hammarbybacken. Var springer ni mer? Det är klart att det går att springa i varenda skog mer eller mindre men jag bor själv längs linje 18 och känner inte att det finns någon jättebra skog i närheten och jag är su
Quote from Funbeat user on 23 March 2014, 20:57Ågesta gillar jag fast då är jag lite lokalpatriotisk. Vill man ta sig lite längre kan man springa leden som går ner till Paradiset. Där finns ett par rundslingor och Sörmlandsleden.
Ågesta gillar jag fast då är jag lite lokalpatriotisk. Vill man ta sig lite längre kan man springa leden som går ner till Paradiset. Där finns ett par rundslingor och Sörmlandsleden.
Quote from Funbeat user on 23 March 2014, 23:24Har lite samma issue.
Köpte en orienteringskarta och en med vandringsleder i Kartbutiken på Mästersamuelsgatan. (De har kartor för ALLT) Mittemot Åhlens city, nästan vid korsningen till Drottninggatan. Inte billigt men vad gör man inte för att hitta de b
Har lite samma issue.
Köpte en orienteringskarta och en med vandringsleder i Kartbutiken på Mästersamuelsgatan. (De har kartor för ALLT) Mittemot Åhlens city, nästan vid korsningen till Drottninggatan. Inte billigt men vad gör man inte för att hitta de b
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 21:50Lida friluftsområde. Lite knöligt att ta sig dit om man inte har bil: pendeln till Tullinge och sedan buss.
Lida friluftsområde. Lite knöligt att ta sig dit om man inte har bil: pendeln till Tullinge och sedan buss.
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 09:58Rudan är annars ett bra ställe att utgå ifrån (enkelt att åka dit med pendel till Handens station) - det finns trailbana på 10 och 15 och 17 km där. Kuperat är det också - en av de brantaste backarna kommer precis på sista kilometern. Blandat skogsstig oc
Rudan är annars ett bra ställe att utgå ifrån (enkelt att åka dit med pendel till Handens station) - det finns trailbana på 10 och 15 och 17 km där. Kuperat är det också - en av de brantaste backarna kommer precis på sista kilometern. Blandat skogsstig oc