Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTraillöpning i Trollhättan.
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu har jag bott här i Trollhättan i drygt två år och tränat löpträning på de flesta cykelvägar, bilvägar och promenadstigar man kan tänka sig. Jag börjar tröttna... Så igår klickade jag hem ett par vinter- och terrängdojor som jag ju såklart måste testa n

Pratade med Günter Gross ( söner Henrik + Peter ) för en månad sedan om just hur lyckliga vi kan vara som bor i Trollhättan med omnejd. Alla varianter finns och de är många.
Günter = TIF.
Annat tips:
Klubben TV-88. Där finns ett antal som nog känner till

I morgon lördag samlas TIF vid Sandhemsspåret klockan 10. På parkeringen.

Här på Funbeat finns Niklas Larsson. Bl. andra.
Han är också ganska nyinflyttad och har definitivt något i bakfickan. 🙂

Han lär nog se detta och komma med några tips.

Självklart gör jag det. Jag har spenderat många timmar med Hitta.se och stadskarta samt cykelkarta över Trollhättan. Jag har också köpt två gröna kartor och håller på att rita upp en ny led men det projektet är så nytt att jag inte säger mer om det nu.

F

Stort tack för svaren!

Vad gäller Edsvidsleden så har jag faktiskt funderat på att springa den någon gång, men jag har aldrig riktigt kommit till skott, då jag inbillat mig att jag kommer springa vilse där uppe i skogarna. 😉 Stan kan jag innan- och utan

Jag som tänker lite fast i min värld, är på väg ut i landet nu och hade ingen tanke på att det faktiskt är en helg som kommer nu också, är alltså bortrest 5 dagar och det var söndagen den 4 november jag tänkt på, vilket var helgen du hade tävling på då.

På min tid var Edsvidsleden ca. 21 km och uppmärkt.
Kan ju finnas kvar gamla markeringar som förvillar.

Ett tips.
Spring söderut utefter älven ner till Åkerström.
Starta där det passar.
Tar du sedan lite vänster nordvästlig riktning kommer du till F

Tack för tips, grabbar! 🙂

TV-88 tränade på spåret för Åkes terräng i dag.
Du var inte där?

Denna tävling brukar ha härligt leriga spår. 🙂

Sprang Edsvidsleden idag med en liten variation. Riktigt lerigt och blött på ett sätt som man nästan blev gråtfärdig av 🙂 Inslag av frustration där jag högt skrek att jag hatar hästar på passagen där kommunen fått snilleblixten att kombinera leden för b

12