Quote from Guest on 25 May 2009, 11:43Funderar på en prenumeration.
Någon som vet var (Göteborg) man kan komma över ett lösnummer?
Någon som har läst den och vill ge en kort sammanfattning/recension?
Funderar på en prenumeration.
Någon som vet var (Göteborg) man kan komma över ett lösnummer?
Någon som har läst den och vill ge en kort sammanfattning/recension?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 11:53Det finns en tidningsbutik som har skit många olika tidningar på Drottninggatan (tror nummer 54) Intill en pantbank.
Det finns en tidningsbutik som har skit många olika tidningar på Drottninggatan (tror nummer 54) Intill en pantbank.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 13:17Jag är intresserad utav något ställe att köpa den i Stockholm! Någon?
Jag är intresserad utav något ställe att köpa den i Stockholm! Någon?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 13:29Jag prenumerade på den för ett par år sen. Var faktiskt inte så imponerad. Mycket reklam och då för obskyra affärer i USA. Men den kanske har förbättrats sen dess. Jag köpte en prenumeration direkt från dem, via USA alltså, vilket funkade finfint.
Jag prenumerade på den för ett par år sen. Var faktiskt inte så imponerad. Mycket reklam och då för obskyra affärer i USA. Men den kanske har förbättrats sen dess. Jag köpte en prenumeration direkt från dem, via USA alltså, vilket funkade finfint.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:49Presstop på centralen ?? (stockholm)
De har väldigt mycket.
Presstop på centralen ?? (stockholm)
De har väldigt mycket.
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:34Haha, och hur lär man sig franska? Fullständigt obegripligt språk; 5-6 bokstäver för ett vokalljud.
Jag har prenumererat på TrailRunner (One Dirty Magazine) i några år och tycker den är trevlig som inspirationskälla även om de använder konstiga enheter s
Haha, och hur lär man sig franska? Fullständigt obegripligt språk; 5-6 bokstäver för ett vokalljud.
Jag har prenumererat på TrailRunner (One Dirty Magazine) i några år och tycker den är trevlig som inspirationskälla även om de använder konstiga enheter s
Quote from ellen olsson on 26 May 2009, 23:32Åk till Frankrike, träffa och umgås med likasinnade fransmän ochn fransyskor.
Åk till Frankrike, träffa och umgås med likasinnade fransmän ochn fransyskor.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 09:17Var det inte nån som sa att (och jag travesterar fritt här): "Franska är ett underbart språk. Tyvärr är dom bokstäver vi har inget bra sätt att representera det".
Var det inte nån som sa att (och jag travesterar fritt här): "Franska är ett underbart språk. Tyvärr är dom bokstäver vi har inget bra sätt att representera det".
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:09Jag prenumererar på trail runner sen ca ett år tillbaka och kan varmt rekommendera den, speciellt om man är intresserad av ultra. Tidningen kommer ut varannan månad och man får även tillgång till deras digitala nummer.
TR påminner lite i designen om RW,
Jag prenumererar på trail runner sen ca ett år tillbaka och kan varmt rekommendera den, speciellt om man är intresserad av ultra. Tidningen kommer ut varannan månad och man får även tillgång till deras digitala nummer.
TR påminner lite i designen om RW,