Quote from Guest on 8 September 2012, 11:36Hej alla löpare. Jag håller på att planera ett löparpass tillsammans med Björn Suneson, Sveriges stålman och långdistanslöpare som har sprungit tvärs över USA tre gångar. Vi kommer träffas lördag eller söndag nästa helg (15 eller 16/9) - och vi kommer spr
Hej alla löpare. Jag håller på att planera ett löparpass tillsammans med Björn Suneson, Sveriges stålman och långdistanslöpare som har sprungit tvärs över USA tre gångar. Vi kommer träffas lördag eller söndag nästa helg (15 eller 16/9) - och vi kommer spr
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 11:46Skulle gärna hängt med, men jag är nog tyvärr bortrest då.
Skulle gärna hängt med, men jag är nog tyvärr bortrest då.
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 12:30Vad händer om man springer i någon annans namn?
Vad händer om man springer i någon annans namn?
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:35Spring som Kjell Åström då David...men berätta att du startar för jag vill ju gärna veta vilken tid jag fick liksom....!
Spring som Kjell Åström då David...men berätta att du startar för jag vill ju gärna veta vilken tid jag fick liksom....!
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 20:17Haha, för en gångs skull skrev David precis vad jag tänkte 🙂
Seriöst så låter det väldigt trevligt, men tyvärr har jag varken kapacitet eller möjlighet att följa med. Jag hoppas i alla fall att ni får det riktigt bra!
Haha, för en gångs skull skrev David precis vad jag tänkte 🙂
Seriöst så låter det väldigt trevligt, men tyvärr har jag varken kapacitet eller möjlighet att följa med. Jag hoppas i alla fall att ni får det riktigt bra!