Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTrailskor, användningsområden
You need to log in to create posts and topics.

Fick 25% på Sportamore så bestämde mig för att köpa ett par nya löparskor och har precis klickat hem ett par Salomon speedcross 3w (http://www.sportamore.se/produkt/46874-salomon-speedcross-3-w-w-orange). Skorna har ju fått bra kritik och det är fri frakt

Vad lustigt! Jag köpte mig ett par idag faktiskt! Min polare har kört med Speedcross 3 i 2 år... Han har löpt 2 Lidingö och går ofta med sina till vardags... Han har ofta sagt att han älskar dem. Så idag drog han till Malaga, med dem på sig...för han skul

Passar bra till asfalt och gång, tycker jag,

Skorna funkar bra till skogs/stiglöpning, försök minimera transportlöpningen på asfalt då dubbarna nöts ner fort.
Lycka till i nya skorna.

Är på Magnus H:s linje. Egentligen - om man skall vara krass - så finns det inga "skor för det-och-det" - utan det finns bara bättre eller sämre skor för asfalt, trail, gegga, och is. Jag snackar inte skit, och är inte totalskeptiker. Jag har sprungit fle

Jag köpte ett par speedcross på rea men var missnöjd av lite olika anledningar.

1. Väldigt smal fram i tån, vilket ställde till problem för mig när jag körde längre än säg 15 km.

2. Egentligen inget vidare grepp i skogen i blötan. När jag testade inov-8

Skorna verkar inte passa min fot heller tyvärr, och greppet är tyvärr dåligt, särskilt när det är blött. Så jag håller med Anders i de första 3 punkterna. 4 har jag ingen åsikt.