Quote from Guest on 19 September 2013, 18:52Fick 25% på Sportamore så bestämde mig för att köpa ett par nya löparskor och har precis klickat hem ett par Salomon speedcross 3w (http://www.sportamore.se/produkt/46874-salomon-speedcross-3-w-w-orange). Skorna har ju fått bra kritik och det är fri frakt
Fick 25% på Sportamore så bestämde mig för att köpa ett par nya löparskor och har precis klickat hem ett par Salomon speedcross 3w (http://www.sportamore.se/produkt/46874-salomon-speedcross-3-w-w-orange). Skorna har ju fått bra kritik och det är fri frakt
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 19:02Vad lustigt! Jag köpte mig ett par idag faktiskt! Min polare har kört med Speedcross 3 i 2 år... Han har löpt 2 Lidingö och går ofta med sina till vardags... Han har ofta sagt att han älskar dem. Så idag drog han till Malaga, med dem på sig...för han skul
Vad lustigt! Jag köpte mig ett par idag faktiskt! Min polare har kört med Speedcross 3 i 2 år... Han har löpt 2 Lidingö och går ofta med sina till vardags... Han har ofta sagt att han älskar dem. Så idag drog han till Malaga, med dem på sig...för han skul
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 19:03Passar bra till asfalt och gång, tycker jag,
Passar bra till asfalt och gång, tycker jag,
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 19:03Skorna funkar bra till skogs/stiglöpning, försök minimera transportlöpningen på asfalt då dubbarna nöts ner fort.
Lycka till i nya skorna.
Skorna funkar bra till skogs/stiglöpning, försök minimera transportlöpningen på asfalt då dubbarna nöts ner fort.
Lycka till i nya skorna.
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 22:38Är på Magnus H:s linje. Egentligen - om man skall vara krass - så finns det inga "skor för det-och-det" - utan det finns bara bättre eller sämre skor för asfalt, trail, gegga, och is. Jag snackar inte skit, och är inte totalskeptiker. Jag har sprungit fle
Är på Magnus H:s linje. Egentligen - om man skall vara krass - så finns det inga "skor för det-och-det" - utan det finns bara bättre eller sämre skor för asfalt, trail, gegga, och is. Jag snackar inte skit, och är inte totalskeptiker. Jag har sprungit fle
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 08:49Jag köpte ett par speedcross på rea men var missnöjd av lite olika anledningar.
1. Väldigt smal fram i tån, vilket ställde till problem för mig när jag körde längre än säg 15 km.
2. Egentligen inget vidare grepp i skogen i blötan. När jag testade inov-8
Jag köpte ett par speedcross på rea men var missnöjd av lite olika anledningar.
1. Väldigt smal fram i tån, vilket ställde till problem för mig när jag körde längre än säg 15 km.
2. Egentligen inget vidare grepp i skogen i blötan. När jag testade inov-8
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 10:31Skorna verkar inte passa min fot heller tyvärr, och greppet är tyvärr dåligt, särskilt när det är blött. Så jag håller med Anders i de första 3 punkterna. 4 har jag ingen åsikt.
Skorna verkar inte passa min fot heller tyvärr, och greppet är tyvärr dåligt, särskilt när det är blött. Så jag håller med Anders i de första 3 punkterna. 4 har jag ingen åsikt.