Quote from Guest on 29 July 2012, 09:33Är det någon som har testat Saucony Kinvara TR?
Hur står sig dessa mot t.ex. Inov-8 X-talon 212? Eller finns det bättre trailskor?
Det jag tänker använda dem till är i det närmaste Finalloppet 18.8km och Axa Fjällmarathon 2013 (Lidingöloppet räknar jag
Är det någon som har testat Saucony Kinvara TR?
Hur står sig dessa mot t.ex. Inov-8 X-talon 212? Eller finns det bättre trailskor?
Det jag tänker använda dem till är i det närmaste Finalloppet 18.8km och Axa Fjällmarathon 2013 (Lidingöloppet räknar jag
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 09:43Jag springer mest trail. Har inte provat någon överdriven mängd skor på trailen, men de bäst jag provat är just Inov-8 X-talon 212, vilka därtill är de bästa skor jag haft period.
Jag springer mest trail. Har inte provat någon överdriven mängd skor på trailen, men de bäst jag provat är just Inov-8 X-talon 212, vilka därtill är de bästa skor jag haft period.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 16:12Kinvara TR verkar vara en lite "snällare" variant än X-talon som har en riktigt aggressiv sula. X-talon är en Off-road sko och Kinvara TR en stigsko.. Inov-8 har andra modeller som liknar Kinvara TR mer, t ex Trailroc och Roclite..
http://www.wiggle.co
Kinvara TR verkar vara en lite "snällare" variant än X-talon som har en riktigt aggressiv sula. X-talon är en Off-road sko och Kinvara TR en stigsko.. Inov-8 har andra modeller som liknar Kinvara TR mer, t ex Trailroc och Roclite..
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 23:17Då kanske Kinvara TR är lite onödig för min del då jag redan har Kinvara 3 (dvs grus/asfaltvarianten av Kinvara TR) som troligen skulle funka hyfsat på rena stigar.
Det kanske är bättre att skaffa en "riktig" terrängsko som någon av de andra du tipsade
Då kanske Kinvara TR är lite onödig för min del då jag redan har Kinvara 3 (dvs grus/asfaltvarianten av Kinvara TR) som troligen skulle funka hyfsat på rena stigar.
Det kanske är bättre att skaffa en "riktig" terrängsko som någon av de andra du tipsade