Quote from Guest on 5 January 2013, 17:36En "ny" sorts träning!
Trailworks i Göteborg under våren 2013 erbjuder åtta träningstillfällen som i juni avslutas med deltagande i Salomon Trail Tour Skatås. Vi varje tillfälle springer du en ny bana där du innan start väljer löpnivå eftr din tidigare l
En "ny" sorts träning!
Trailworks i Göteborg under våren 2013 erbjuder åtta träningstillfällen som i juni avslutas med deltagande i Salomon Trail Tour Skatås. Vi varje tillfälle springer du en ny bana där du innan start väljer löpnivå eftr din tidigare l
Quote from Magnus Bruhn on 5 January 2013, 17:46Anmäld! Skall bli kul det här!
Anmäld! Skall bli kul det här!
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:11Oh, vilket glimrande bra initiativ! Nu blev jag sotis! Detta skulle jag vilja ha i Stockholm!!!
Jag önskar er en fantastiskt rolig träningsperiod, hoppas att ni blir många!
Kram,
Jenny
Oh, vilket glimrande bra initiativ! Nu blev jag sotis! Detta skulle jag vilja ha i Stockholm!!!
Jag önskar er en fantastiskt rolig träningsperiod, hoppas att ni blir många!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 14:12Fast jag har svårare och svårare att begripa att man "måste" betala för att göra något som alltid har varit gratis!
Kan ju aldrig ha varit ett problem om man nu vill springa i skogen att ta sig dit och springa. Vill man inte springa själv så är det numera
Fast jag har svårare och svårare att begripa att man "måste" betala för att göra något som alltid har varit gratis!
Kan ju aldrig ha varit ett problem om man nu vill springa i skogen att ta sig dit och springa. Vill man inte springa själv så är det numera
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 15:09Jenny och Moa, ni måste med 🙂 🙂
Janne, min goda vän!! Det handlar inte om pengar, men om man vill göra något i riktigt stor skala så är det jättesvårt att göra det på hobbynivå..! Fasiken, det här kommer bli häftigt, jag vill ju bara att alla ska hitt
Jenny och Moa, ni måste med 🙂 🙂
Janne, min goda vän!! Det handlar inte om pengar, men om man vill göra något i riktigt stor skala så är det jättesvårt att göra det på hobbynivå..! Fasiken, det här kommer bli häftigt, jag vill ju bara att alla ska hitt
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 15:26Man kan gymma hemma men går till gymmet, man kan laga mat hemma men betalar femdubbelt för att käka ute.. Lite så tänker jag. Det är lyxigt att komma på plats och någon tänkt ut en bana, tempo och erbjuder pepp och förhoppningsvis tips och goda råd på väg
Man kan gymma hemma men går till gymmet, man kan laga mat hemma men betalar femdubbelt för att käka ute.. Lite så tänker jag. Det är lyxigt att komma på plats och någon tänkt ut en bana, tempo och erbjuder pepp och förhoppningsvis tips och goda råd på väg
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 16:34Jag vet det Miranda. Mest ordet "nytt" jag hänger upp mig på. Det enda nya är ju att ta betalt.
Ja MoA Det är nog så att jag har längre "erfarenhet, kunskap och pedagogik/engagemang" än de flesta inklusive dessa.
Men jag har inte samma behov att göra de
Jag vet det Miranda. Mest ordet "nytt" jag hänger upp mig på. Det enda nya är ju att ta betalt.
Ja MoA Det är nog så att jag har längre "erfarenhet, kunskap och pedagogik/engagemang" än de flesta inklusive dessa.
Men jag har inte samma behov att göra de
Quote from Jonny Persson on 7 January 2013, 16:46Fördelen med att köra något arrangerat är att det då blir på mer fasta tider och platser än det som är lite mer spontant.
Jag som sprungit i skogen och leran med och utan pannlampa sen 70-talet blir precis som Jan-Erik lite förvånad att det finns en mark
Fördelen med att köra något arrangerat är att det då blir på mer fasta tider och platser än det som är lite mer spontant.
Jag som sprungit i skogen och leran med och utan pannlampa sen 70-talet blir precis som Jan-Erik lite förvånad att det finns en mark
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 20:45Herregud, vad har jag gjort?
Jag har anmält mig till Team Nordic Trail! Helt galet, jag som inte ens brukar våga betala in anmälningsavgifter för lopp i förväg...
Läge för Team Nordic Trail att starta en egen tråd, så att vi slipper kapa Trailworks tråd?
Herregud, vad har jag gjort?
Jag har anmält mig till Team Nordic Trail! Helt galet, jag som inte ens brukar våga betala in anmälningsavgifter för lopp i förväg...
Läge för Team Nordic Trail att starta en egen tråd, så att vi slipper kapa Trailworks tråd?