Quote from Guest on 11 March 2012, 18:41Hur mycket slits ett vanligt landsvägsdäck av en trainer? Finns det trainers som är mer skonsamma mot däcken än andra? Isf. vilka?
Hur mycket slits ett vanligt landsvägsdäck av en trainer? Finns det trainers som är mer skonsamma mot däcken än andra? Isf. vilka?
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 18:51Det finns trainerdäck.
Det finns trainerdäck.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 18:51Eller för att vända på det. Finns det vanliga däck som håller bättre än andra? Några erfarenheter?
Eller för att vända på det. Finns det vanliga däck som håller bättre än andra? Några erfarenheter?
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 18:52David, har inte tid för däckbyte och jag har bara en cykel..
David, har inte tid för däckbyte och jag har bara en cykel..
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 18:55Det räcker med ett extra bakhjul. Det blir billigare i längden.
Det räcker med ett extra bakhjul. Det blir billigare i längden.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:01Hej!
Mitt tips, spara alla däck du förbrukat under ute säsongen, även de du har bytt för att du fått punka.
Använd dessa "slitna" utbytta eller punka skadade till din trainer träning under vinterhalvåret.
Hej!
Mitt tips, spara alla däck du förbrukat under ute säsongen, även de du har bytt för att du fått punka.
Använd dessa "slitna" utbytta eller punka skadade till din trainer träning under vinterhalvåret.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:13Eller för att vända på det. Hur mycket slits ett trainerdäck av vanligt landsväg?
(för dem som inte har tid att byta nu när utesäsongen börjar)
Eller för att vända på det. Hur mycket slits ett trainerdäck av vanligt landsväg?
(för dem som inte har tid att byta nu när utesäsongen börjar)
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:15"Det räcker med ett extra bakhjul. Det blir billigare i längden."
Rekomenderar det samma. Köp ett billigt "bakhjul" och kasset. På med ett trainerdäck eller de gamla slitna vanliga däcken. Mycket bättre. Och vad tar det att skifta ett backhjul då. Ja någ
"Det räcker med ett extra bakhjul. Det blir billigare i längden."
Rekomenderar det samma. Köp ett billigt "bakhjul" och kasset. På med ett trainerdäck eller de gamla slitna vanliga däcken. Mycket bättre. Och vad tar det att skifta ett backhjul då. Ja någ
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:20"Eller för att vända på det. Hur mycket slits ett trainerdäck av vanligt landsväg?
(för dem som inte har tid att byta nu när utesäsongen börjar)"
Oooooooooooooooo detta har jag provat en gång och aldrig mer, aldrig.....
En fin höstdag och jag fick för
"Eller för att vända på det. Hur mycket slits ett trainerdäck av vanligt landsväg?
(för dem som inte har tid att byta nu när utesäsongen börjar)"
Oooooooooooooooo detta har jag provat en gång och aldrig mer, aldrig.....
En fin höstdag och jag fick för
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:22Det låter vettigt att investera i ett extra hjul, ang. kassetten, är det viktigt att hålla sig till en likadan kassett på båda hjulen? Eller räcker det att kassetterna har lika antal delar? Något spec. man bör tänka på?
Tänkte så att det inte blir proble
Det låter vettigt att investera i ett extra hjul, ang. kassetten, är det viktigt att hålla sig till en likadan kassett på båda hjulen? Eller räcker det att kassetterna har lika antal delar? Något spec. man bör tänka på?
Tänkte så att det inte blir proble