Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:39Nej
Ja
Om det är några förändringar i utväxlingen du vill ändra så kan ju detta vara ett bra tillfälle.
Nej
Ja
Om det är några förändringar i utväxlingen du vill ändra så kan ju detta vara ett bra tillfälle.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:45Jag sliter inga däck på min trainer, däremot "smälter" vägbanan på däck pga av värme.
Det ju bara några minuter att byta däck...
Jag sliter inga däck på min trainer, däremot "smälter" vägbanan på däck pga av värme.
Det ju bara några minuter att byta däck...
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 19:47Rulltrainern är snäll mot däcken.
BILD:http://www.keswickbikes.co.uk/acatalog/Elite_Parbolic_Roller_Trainer.M.jpg
Rulltrainern är snäll mot däcken.
BILD:http://www.keswickbikes.co.uk/acatalog/Elite_Parbolic_Roller_Trainer.M.jpg
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:06"Rullarna"
"Rullarna"
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:41Aldrig förstått den här oron att trainer "äter" däck, ja och? det är väl bara att köra sen köper man ett nytt! Det är ju inte så att däcken går på ett par tusen spänn precis.
eller är det något jag missat?
Bosse
Aldrig förstått den här oron att trainer "äter" däck, ja och? det är väl bara att köra sen köper man ett nytt! Det är ju inte så att däcken går på ett par tusen spänn precis.
eller är det något jag missat?
Bosse
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:46blev visst 2 inlägg 🙂 så jag redigerar bort det här
Bosse
blev visst 2 inlägg 🙂 så jag redigerar bort det här
Bosse
Quote from Uno Fri on 11 March 2012, 22:28Har kört hela vintern på däcken från i höstas (Cont. GP4000s) och de har hållit bra och slitits marginellt. Har suttit i ett kallgarage och det kanske påverkar slitaget?? Inbillar mig att ju varmare, desto mer värmeutveckling och slitage.
Har kört hela vintern på däcken från i höstas (Cont. GP4000s) och de har hållit bra och slitits marginellt. Har suttit i ett kallgarage och det kanske påverkar slitaget?? Inbillar mig att ju varmare, desto mer värmeutveckling och slitage.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 07:40Förlåt att jag lånar tråden liten.
Men jag är precis i faggorna för att köpa mig ett extra bakhjul för att använda till trainern.
Det jag undrar är om jag måste köpa Dura Ace kassett till detta hjul då det är det jag har på det vanliga hjulet, eller går d
Förlåt att jag lånar tråden liten.
Men jag är precis i faggorna för att köpa mig ett extra bakhjul för att använda till trainern.
Det jag undrar är om jag måste köpa Dura Ace kassett till detta hjul då det är det jag har på det vanliga hjulet, eller går d
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 08:14Köp 105 och spara resten av pengarna till något roligt.
Köp 105 och spara resten av pengarna till något roligt.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 08:14Köp billigast möjligast om du inte vill ha en annan utväxling. Tips att köpa något för annan terräng?
Köp billigast möjligast om du inte vill ha en annan utväxling. Tips att köpa något för annan terräng?