Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 23:57Lasse.
Den är klockren för oss som motionerar.
Har en själv och det har inte stört en enda granne hitintills.
Brukar pumpa framför en film ibland.Iofs. så bor jag i eget hus på landet, men grannarna har aldrig klagat ändå.
Lasse.
Den är klockren för oss som motionerar.
Har en själv och det har inte stört en enda granne hitintills.
Brukar pumpa framför en film ibland.
Iofs. så bor jag i eget hus på landet, men grannarna har aldrig klagat ändå.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 11:41då blir det en sån, tack
då blir det en sån, tack
Quote from Lars Mörrby on 24 September 2010, 16:36Jag köpte mig en Taxc Satori förra hösten och har ångrat många gånger att jag inte köpte ett steg bättre. Jag skulle gärna vilja ha någon form av feedback på hur hårt jag jobbar (förutom puls) så man visste om man blev bättre. Går man upp lite i pris så f
Jag köpte mig en Taxc Satori förra hösten och har ångrat många gånger att jag inte köpte ett steg bättre. Jag skulle gärna vilja ha någon form av feedback på hur hårt jag jobbar (förutom puls) så man visste om man blev bättre. Går man upp lite i pris så f
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 22:11Jag kör också biltemas variant. Började med lätt mönstrade cyclocross däcken, det var ingen hit. Bor visserligen i villa men ljudvolymen var av den arten att ungarna inte kunde se på tv i rummet bredvid :-). Löste sig med släta smala billiga däck istället
Jag kör också biltemas variant. Började med lätt mönstrade cyclocross däcken, det var ingen hit. Bor visserligen i villa men ljudvolymen var av den arten att ungarna inte kunde se på tv i rummet bredvid :-). Löste sig med släta smala billiga däck istället
Quote from Lars Mörrby on 25 September 2010, 10:15Det finns speciella trainerdäck som är anpassade för ändamålet. Däcken blir ju betydligt varmare på trainern än ute på de svenska vägarna.
Det finns speciella trainerdäck som är anpassade för ändamålet. Däcken blir ju betydligt varmare på trainern än ute på de svenska vägarna.
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 12:23Jag passar också på att ställa en trainerrelaterad fråga. Jag funderar på att köpa en trainer till vintern. Ljudet får mina grannar stå ut med men en bekant påpekade att det kanske inte känns så fräscht att cykla med den inne i lägenheten om man planerar
Jag passar också på att ställa en trainerrelaterad fråga. Jag funderar på att köpa en trainer till vintern. Ljudet får mina grannar stå ut med men en bekant påpekade att det kanske inte känns så fräscht att cykla med den inne i lägenheten om man planerar
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 13:32Två bordsfläktar o öppen altandörr brukar funka bra mot träningsodör.
Två bordsfläktar o öppen altandörr brukar funka bra mot träningsodör.
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 16:43Det blir ordentligt varmt på trainern!
Det blir ordentligt varmt på trainern!
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 18:55Jag har cyklar en hel det trainer i mitt arbetsrum, visserligen i hus - men det luktar definitivt omklädningsrum efter ett pass. Dessutom höjer man temperaturen rätt rejält i rummet man sitter i. Kan du stänga om dig, ha bra ventilation (öppna fönster) oc
Jag har cyklar en hel det trainer i mitt arbetsrum, visserligen i hus - men det luktar definitivt omklädningsrum efter ett pass. Dessutom höjer man temperaturen rätt rejält i rummet man sitter i. Kan du stänga om dig, ha bra ventilation (öppna fönster) oc
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 10:13Jag kör ute i förrådet (där det ändå är rätt svalt) och svettas som en gnu! Tycker det blir mycket svett på golvet när man kör spinning, men det här är värre.
Jag kör ute i förrådet (där det ändå är rätt svalt) och svettas som en gnu! Tycker det blir mycket svett på golvet när man kör spinning, men det här är värre.