Quote from Guest on 8 October 2010, 10:35Hade egentligen tänkt lägga ned cyklingen under vintern då jag inte har plats med en träningscykel hemma och cykla ute kommer jag inte göra under vintern.
Men så såg jag någon som länkade till en trainer. För mig som är ny på cykling så är det inget jag t
Hade egentligen tänkt lägga ned cyklingen under vintern då jag inte har plats med en träningscykel hemma och cykla ute kommer jag inte göra under vintern.
Men så såg jag någon som länkade till en trainer. För mig som är ny på cykling så är det inget jag t
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 10:451.Kör ni andra med såna och hur tycker ni det fungerar?
2.Förstod att det låter en del om man kör med dessa, hur är det med det? Är det värre än en vanlig träningscykel?
3.Sliter det mer/mindre på cykeln jämfört med utomhuscykling?
4.Förstod att speciella
1.Kör ni andra med såna och hur tycker ni det fungerar?
2.Förstod att det låter en del om man kör med dessa, hur är det med det? Är det värre än en vanlig träningscykel?
3.Sliter det mer/mindre på cykeln jämfört med utomhuscykling?
4.Förstod att speciella
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 11:17Ja, att det kan bli lite långtråkigt kan jag förstå. Men jag kanske inte tänkt köra flera timmar i sträck utan kanske 1 timme. Mest för att underhålla cyklingen lite grann nu när jag kommit igång med det
Det här med ljudet låter inte helt bra. Iofs bor j
Ja, att det kan bli lite långtråkigt kan jag förstå. Men jag kanske inte tänkt köra flera timmar i sträck utan kanske 1 timme. Mest för att underhålla cyklingen lite grann nu när jag kommit igång med det
Det här med ljudet låter inte helt bra. Iofs bor j
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 11:57Bor du i eget hus så är det ju perfekt för trainer,stäng dörren om resten av familjen så störs de nog inte.
Cykla en timme utan film skulle jag inte palla så värst många gånger i följd, skulle nog lägga ner trainercyklandet efter en tag om jag inte hade n
Bor du i eget hus så är det ju perfekt för trainer,stäng dörren om resten av familjen så störs de nog inte.
Cykla en timme utan film skulle jag inte palla så värst många gånger i följd, skulle nog lägga ner trainercyklandet efter en tag om jag inte hade n
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 12:21Nä, tv:n lär nog stå på för mig också så därför blir det väl inte direkt att jag stänger in mig i ett rum. 😀
K.B: Vilken modell kör du med?
Nä, tv:n lär nog stå på för mig också så därför blir det väl inte direkt att jag stänger in mig i ett rum. 😀
K.B: Vilken modell kör du med?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 12:23http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=10717553
Jag kör på rullar, de går att fälla i hop när man inte använder dem. Det är lite klurigt att lära sig köra på dem. De väsnas inte mycket och motståndet är konstant. Utan man får välja växel på c
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=10717553
Jag kör på rullar, de går att fälla i hop när man inte använder dem. Det är lite klurigt att lära sig köra på dem. De väsnas inte mycket och motståndet är konstant. Utan man får välja växel på c
Quote from Bengt Askerfelt on 8 October 2010, 12:31Jag knör in mig i tvättstugan med trainern och ställer min laptop på tvättmaskinen samt har en fläkt framför- med alla Playkanaler numera kan man se många program och vill man köra längre kan man ju sätta på en DVD. Det är inga problem att ta fram och stä
Jag knör in mig i tvättstugan med trainern och ställer min laptop på tvättmaskinen samt har en fläkt framför- med alla Playkanaler numera kan man se många program och vill man köra längre kan man ju sätta på en DVD. Det är inga problem att ta fram och stä
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:05Jag kör med en biltematrainer, funkar perfekt för mig.
Jag kör med en biltematrainer, funkar perfekt för mig.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:05Dubbel.
Dubbel.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 14:12Långtråkigt???
Jag tycker det gör ONT att köra trainer!
Men det beror förstås på hur hårt man kör...
Långtråkigt???
Jag tycker det gör ONT att köra trainer!
Men det beror förstås på hur hårt man kör...