Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 14:14Skillnad mellan modeller är väl tex max motstånd, jämn gång, ljudvolym, möjlighet till programmering, och möjlighet att ställa in konstant motstånd (Watt) oberoende av kadens.
Skillnad mellan modeller är väl tex max motstånd, jämn gång, ljudvolym, möjlighet till programmering, och möjlighet att ställa in konstant motstånd (Watt) oberoende av kadens.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 14:32Ett svettskydd är bra att ha. Mitt styrlager rostade sönder helt och hållet efter en vinters trainerkörande . Det rann ut en massa brun rost-sörja över hela ramen, och kommentren från cykelmeken som bytte lagret var att det såg ut som något man fiskat upp
Ett svettskydd är bra att ha. Mitt styrlager rostade sönder helt och hållet efter en vinters trainerkörande . Det rann ut en massa brun rost-sörja över hela ramen, och kommentren från cykelmeken som bytte lagret var att det såg ut som något man fiskat upp
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 15:13Själv viker jag ihop en badhanduk o lägger över ramen, vips så blev det ett svettskydd.
Själv viker jag ihop en badhanduk o lägger över ramen, vips så blev det ett svettskydd.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:51" Långtråkigt???
Jag tycker det gör ONT att köra trainer!
Men det beror förstås på hur hårt man kör... ""Tänkte bara påpeka att inte alla har samma målsättning/kapacitet som du, jag kommer aldrig ens att vara i närheten.
Själv tillhör jag den nedre skal
" Långtråkigt???
Jag tycker det gör ONT att köra trainer!
Men det beror förstås på hur hårt man kör... ""
Tänkte bara påpeka att inte alla har samma målsättning/kapacitet som du, jag kommer aldrig ens att vara i närheten.
Själv tillhör jag den nedre skal
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:13K. B - Du får inte slå ner så mycket på dig själv. Den strömlinjeformade hjärnan uppvägs kanske mot att man kan styra med ett rostfritt styrlager?
K. B - Du får inte slå ner så mycket på dig själv. Den strömlinjeformade hjärnan uppvägs kanske mot att man kan styra med ett rostfritt styrlager?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 23:43Svettas gör man på en trainer, oavsett hur lungt man kör, då man inte har någon fartvind som kyler 🙂
Svettas gör man på en trainer, oavsett hur lungt man kör, då man inte har någon fartvind som kyler 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 09:10Kanske kompettera trainern med ett par dubbdäck och lite vintercykling! Det eliminerar behovet av fläkt, laptop och svettskydd... Och är rätt mycket roligare!
Kanske kompettera trainern med ett par dubbdäck och lite vintercykling! Det eliminerar behovet av fläkt, laptop och svettskydd... Och är rätt mycket roligare!
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 17:39"Kanske kompettera trainern med ett par dubbdäck och lite vintercykling! Det eliminerar behovet av fläkt, laptop och svettskydd... Och är rätt mycket roligare! "
Förstod att det skulle komma ett sånt svar. 😉
Men som jag skrev i första inlägget, så komme
"Kanske kompettera trainern med ett par dubbdäck och lite vintercykling! Det eliminerar behovet av fläkt, laptop och svettskydd... Och är rätt mycket roligare! "
Förstod att det skulle komma ett sånt svar. 😉
Men som jag skrev i första inlägget, så komme
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 21:59Hej Mattias!
Det är lite svårt att rekommendera dig i frågan om trainer eller inte, då du inte riktigt verkar veta till vad/varför du vill ha en...
Jag tror inte att det räcker som motivation att "hålla igång cyklingen lite". Känner du ett starkt driv a
Hej Mattias!
Det är lite svårt att rekommendera dig i frågan om trainer eller inte, då du inte riktigt verkar veta till vad/varför du vill ha en...
Jag tror inte att det räcker som motivation att "hålla igång cyklingen lite". Känner du ett starkt driv a
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 00:19Som svar då på varför.
Jag är anmäld till Vätternrundan nästa år. Kan ju inte säga att den skrämmer livet ur mig, men vill kunna genomföra den på en ok tid. Och det är ju klart att det hjälper att prestera lite bättre om jag cyklar lite under vintern. Så
Som svar då på varför.
Jag är anmäld till Vätternrundan nästa år. Kan ju inte säga att den skrämmer livet ur mig, men vill kunna genomföra den på en ok tid. Och det är ju klart att det hjälper att prestera lite bättre om jag cyklar lite under vintern. Så