Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 02:10halft OT
Finns det inga träningsanläggningar som har trainers så att man kan prova innan man lägger pengar på (ännu en) pryl alt köra "spinning" med sin egna cykel?
(såg precis att en cykelbutik här i Boulder,Co, USA kör gruppträning med trainers på v
halft OT
Finns det inga träningsanläggningar som har trainers så att man kan prova innan man lägger pengar på (ännu en) pryl alt köra "spinning" med sin egna cykel?
(såg precis att en cykelbutik här i Boulder,Co, USA kör gruppträning med trainers på v
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:12Vissa klubbar erbjuder möjligheten att ställa upp sin cykel/trainer i klubblokalen. Blir som spinning fast på sin egen cykel och då oftast utan ledare.
Där skulle man säkerligen kunna prova sin cykel på en trainer alt bara prova på trainen.
Nu vet jag
Vissa klubbar erbjuder möjligheten att ställa upp sin cykel/trainer i klubblokalen. Blir som spinning fast på sin egen cykel och då oftast utan ledare.
Där skulle man säkerligen kunna prova sin cykel på en trainer alt bara prova på trainen.
Nu vet jag
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 12:52om du vill ha en bra trainer köp en Kurt Kinetic. De har inga reglage utan motståndet regleras med cykelns växlar och kan ge över 2000 watts motstånd. Till detta kan man köpa till en display som visar motstånd, hastighet, kadens m.m Har använt min (modell
om du vill ha en bra trainer köp en Kurt Kinetic. De har inga reglage utan motståndet regleras med cykelns växlar och kan ge över 2000 watts motstånd. Till detta kan man köpa till en display som visar motstånd, hastighet, kadens m.m Har använt min (modell
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 15:11Hur står den sig ljudmässigt mot Elite, Supercrono?
Hur står den sig ljudmässigt mot Elite, Supercrono?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 13:06vet ej, den är tystare än Tacx Satori.
vet ej, den är tystare än Tacx Satori.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 13:31Ok, tackar!
Ok, tackar!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 16:36Den här verkar bra
http://www.youtube.com/watch?v=EK-4eNAN-vo&feature=related
Den här verkar bra
http://www.youtube.com/watch?v=EK-4eNAN-vo&feature=related
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 19:21David! Hänger du också på Happy?
David! Hänger du också på Happy?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 19:25Jag hänger mest i naglarna.
Jag hänger mest i naglarna.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:23Hallå!
Är det bara jag som har svårt att få upp pulsen på trainern jämfört med vanlig cykling? Mjölksyran kommer väldigt fort.
Vad kan det bero på?
Hallå!
Är det bara jag som har svårt att få upp pulsen på trainern jämfört med vanlig cykling? Mjölksyran kommer väldigt fort.
Vad kan det bero på?