Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTRAINING CAMP -08
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej alla träningssugna!

Jag tänkte åka iväg på mitt först training camp och det blir till Monte Gordo i Portugal under veckorna 9 och 10. Ser mycket fram emot det =) Är det några andra som har tänkt sig att också åka iväg? Vore trevligt att träffa lite f

Jag föreslår att du går in på puls.se och tittar under "löparforum" och "träningsläger". Där finns ett par trådar om Monte Gordo. Mitt tips är att du ska vara med på allt och äta ordentlig frukost.
Ha en trevlig resa. Det är verkligen kalaskul!

Intressant.. jag drog iväg till Nice helt på eget initiativ (dock följde en kompis med som var tillräckligt träningstaggad) för att försöka få igång löpträning.. Det funkade riktigt bra, har kommit förbi stadiet där jag tycker löpning är råtråkigt.. Jag h

Håller med dig om att löpning INTE är råtråkigt.
Men däremot vädret är DÖtråkigt just nu och det motiverar inte till några längre löpturer..... :@

Ska iväg vecka 13, men det är nog minst lika kul då. En hel vecka med människor som tycker det är lika kul att springa måste bara bli kanon. Det håller mig onekligen lite inspirerad i det tråkiga vintervädret också...

Tack för tipset Maria! Det var intressant att läsa de trådar som fanns där. Vet du nånting om nivån på de deltagande. Är det allt från semielit(elit?) till nybörjare? Jag tillhör den glada skaran motionärer som sprungit i ett års tid drygt och försöker kö

Oj. När jag var där var det alla sorter och nästan alla åldrar. Det var stavgångsgrupper och springa-långtgrupper och gympagrupper och gu vet allt. Det var några som tränade för att springa Göteborgsvarvet för första gången och andra som sprungit både ult

Ja, det låter riktigt härligt! Jag kommer att åka iväg ensam som det verkar så det ska bli spännande det också. Men förhoppningsvis träffa man massa trevligt folk så man inte behöver känna sig ensam.
Blir nu ännu mer sugen på att komma ner, jag hoppas ve

Jag var nere på ultralöparveckan i slutet av mars. Rune Larsson och Alfred Shemweta var ledare bland andra. Jag rekommenderar den veckan varmt.

Har precis kommit hem i från en vecka med fokus på "ultra" maraton. Och kan varmt rekomendera det till ALLA! Fan va bra det var!

Men det vet du ju redan Arvid 😉

Klart deprimerande att vara hemma igen, ska säga upp mig och flytta ner till algarve som

12