Quote from Guest on 28 October 2008, 18:01Jag pratade nyss med springtime om nästa års training camp i Monte Gordo. Tydligen så har det ökat säsongen därnere och startar därmed redan i början av februari. Det i sig är väl bra men det som inte är bra är att det också tar ut den förhöjda säsongsavg
Jag pratade nyss med springtime om nästa års training camp i Monte Gordo. Tydligen så har det ökat säsongen därnere och startar därmed redan i början av februari. Det i sig är väl bra men det som inte är bra är att det också tar ut den förhöjda säsongsavg
Quote from Elias Engqvist on 28 October 2008, 18:11Ska ner 1 vecka i mitten på april...
Ska ner 1 vecka i mitten på april...
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 20:46Det vore fruktansvärt kul men är en ekonomisk fråga. Känns som väldigt mycket pengar. Tänk vad man skulle kunna dra ihop själv för den summan... undrar om man skulle gå ihop några stycken och fråga vad Rune kostar? 😉
Det vore fruktansvärt kul men är en ekonomisk fråga. Känns som väldigt mycket pengar. Tänk vad man skulle kunna dra ihop själv för den summan... undrar om man skulle gå ihop några stycken och fråga vad Rune kostar? 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 21:24Jag ska dit vecka 11, och ser jättemycket fram emot det!
Jag ska dit vecka 11, och ser jättemycket fram emot det!
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 09:15På talarforum.se kan man "boka en Rune". 😉 Kanske kunde vara en bonus på nästa års Hornstull-Järna? Jag hade nog pallat mig norrut i så fall...
På talarforum.se kan man "boka en Rune". 😉 Kanske kunde vara en bonus på nästa års Hornstull-Järna? Jag hade nog pallat mig norrut i så fall...
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 16:09På den sidan kunde man till och med skriva ut Rune och ha honom hemma 🙂
"Skriv ut Rune Larsson"
På den sidan kunde man till och med skriva ut Rune och ha honom hemma 🙂
"Skriv ut Rune Larsson"