Quote from j sollerman on 24 May 2008, 06:29Snart läge att åka till falköping för lite härlig cykling!
Snart läge att åka till falköping för lite härlig cykling!
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 09:19Jag antar att du har åkt nu, men kör hårt Kalle!! Jag hoppas ni har mindre vind än vad vi har här..
Jag antar att du har åkt nu, men kör hårt Kalle!! Jag hoppas ni har mindre vind än vad vi har här..
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 10:25Heja Kalle, go go go!
Heja Kalle, go go go!
Quote from j sollerman on 24 May 2008, 19:09Blåsigt värre!
Blåsigt värre!
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 22:28Men hur gick det då?
Men hur gick det då?
Quote from j sollerman on 25 May 2008, 12:10Ryggen är rätt knas men annars gick de bra. Första 4 milen gick väldigt snabbt (kanvind) sen blev de motvid och då sjönk snittet. Sista 4 milen va de medvind och rätt kul körning, men inte så många kvar att köra tillsammans med.
Ryggen är rätt knas men annars gick de bra. Första 4 milen gick väldigt snabbt (kanvind) sen blev de motvid och då sjönk snittet. Sista 4 milen va de medvind och rätt kul körning, men inte så många kvar att köra tillsammans med.
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 15:52Synd. Det är ju när motvinden kommer man behöver draghjälpen. Men nya cykeln är väl rolig att cykla på va :D?
Synd. Det är ju när motvinden kommer man behöver draghjälpen. Men nya cykeln är väl rolig att cykla på va :D?
Quote from j sollerman on 25 May 2008, 21:40Hade allt lite draghjälp i motvinden men den kunde ha varit mer. Och nya cykeln är väldigt roligt kul att cykla på, men måste ordna med inställningarna och se om jag kan få ordning på ryggen.
Hade allt lite draghjälp i motvinden men den kunde ha varit mer. Och nya cykeln är väldigt roligt kul att cykla på, men måste ordna med inställningarna och se om jag kan få ordning på ryggen.
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2008, 11:36Amen det här går ju inte.. äre kalle med röda cykeln det här eller? 😀
Amen det här går ju inte.. äre kalle med röda cykeln det här eller? 😀
Quote from j sollerman on 26 May 2008, 11:37Vad är de som inte går? Och ja den är röd fast en hel del svart är de också 😉
Vad är de som inte går? Och ja den är röd fast en hel del svart är de också 😉