Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTrans Scania
You need to log in to create posts and topics.

12

http://www.transscania.se/
Är det någon som fundera på att springa Trans Scania i år?

Ni som har sprungit. Hur svår är terrängen? Jämförelsebar med Roslagsleden kanske?

Funderar varje år på det, men datumen stämmer aldrig. I år är det veckan innan Skövde ultrafestival som är huvudmålet för mig detta år..
Terrängen variera från asfalt, grusväg, fin stig, dålig stig och kohage. Är ju 24,6 mil så alla typer får plats. Enda

Det ser riktigt roligt ut, hoppas några fler vill vara med. Det var bara tre stycken ifjol.

Frågan är om jag hinner kvalificera mig till den. Det skulle fungera riktigt bra om Trollhättans tidslopp blev av jag hann inte anmäla mig till TEC.

det lär bli återbud på TEC, så anmäler man sig bara till en väntlista så ska det nog gå. Var dom inte fler som startade i fjol, men bara 3 kom i mål.

Jag tänkte ställa upp i år. Hemsidan har bara två på startlistan men ryktet säger att det är, typ, åtta som anmält sig...

Jag var intresserad men inse att jag är nog inte redo för utmaningen i år. Synd, då jag fick mersmak för Skåneleden efter Fullmoon Race.
Lycka till Henrik 🙂

Tack, Andrew. Jag tänker att man aldrig kommer att känna sig helt redo för ett sådant här lopp... så det bara att hoppa i den galna tunnan!

Tack för att du hoppade i tunnan detta år, Henrik!

Brukar datumen variera? För det datumet som var i år funkade inte alls för mig. Och jag är ju helt klart sugen.

1. Datumen brukar variera naturligt, men det har ju inte avhållits mer än fem gånger.
2. Eftersom det är första gången LF Lejonbragden avhöll loppet så kan man i teorin svara "nej".
3. Varför fungerade inte datumet i år? Skövde?

12