Quote from Guest on 30 September 2010, 19:48Transgrancanaria 123 Kms
On March 4,5 and 6, 2011/123 km and 8500 accumulated vertical meters. This is a race over very demanding terrain to be completed within a 30 hour time limit. The route is composed of 80% of paths and trails, 17% tracks and 3% of
Transgrancanaria 123 Kms
On March 4,5 and 6, 2011
/123 km and 8500 accumulated vertical meters. This is a race over very demanding terrain to be completed within a 30 hour time limit. The route is composed of 80% of paths and trails, 17% tracks and 3% of
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 19:58Ska du vara med Krister?
Vi träffade ett lag från Gran Canaria på Trans-Alpine och de gjorde reklam för loppet.
Ska du vara med Krister?
Vi träffade ett lag från Gran Canaria på Trans-Alpine och de gjorde reklam för loppet.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 20:37Ja, jag tänkte prova om jag klarar loppet. Vissa säger att det är jobbigare än UTMB men det känns tveksamt.
Men men, om någon månad vet jag! 🙂
Ja, jag tänkte prova om jag klarar loppet. Vissa säger att det är jobbigare än UTMB men det känns tveksamt.
Men men, om någon månad vet jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 20:37Jag noterar att ungefär en tredjedel av fjolårets löpare snittade mindre än en halvmil i timmen. Det verkar rätt hårt...
Jag noterar att ungefär en tredjedel av fjolårets löpare snittade mindre än en halvmil i timmen. Det verkar rätt hårt...
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 23:11Låter som ett lopp för mig. Utmaningen ligger säkert i att hushålla med krafterna och att ha järnkoll på näringsintaget i 24 tim ++.
Låter som ett lopp för mig. Utmaningen ligger säkert i att hushålla med krafterna och att ha järnkoll på näringsintaget i 24 tim ++.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 14:06Härligt, nu är anmälan bekräftad 🙂
Name: Krister
Second name: Lind
Inscription modality Transgrancanaria 123Kms
Inscription status inscrito
Härligt, nu är anmälan bekräftad 🙂
Name: Krister
Second name: Lind
Inscription modality Transgrancanaria 123Kms
Inscription status inscrito
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 11:54Klickar man på "Route" på den där sidan med banprofil för 123km-loppet så får man en .kmz-fil som kan öppnas i Google Earth. Första halvmilen ser helt OK ut, men sedan...
Klickar man på "Route" på den där sidan med banprofil för 123km-loppet så får man en .kmz-fil som kan öppnas i Google Earth. Första halvmilen ser helt OK ut, men sedan...
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 20:30Verkar spännande. Men tror att marathonklassen vore mest aktuell för mig. * sugen *
Verkar spännande. Men tror att marathonklassen vore mest aktuell för mig. * sugen *
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 23:43Maraton 42K - Inscrito!
Maraton 42K - Inscrito!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 08:16Kul, vi blir nästan ett litet svenskläger där nere! 🙂
Kul, vi blir nästan ett litet svenskläger där nere! 🙂