Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 21:31Anmäld och betald.
123 km inscrito.
Skall bli spännande...
Anmäld och betald.
123 km inscrito.
Skall bli spännande...
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 21:36Kollade just deltagarlistan, vi är i nuläget fem anmälda svenskar. Jag är ensam i 42K-klassen. 🙂
Jag kollade också resultatlistan (här lyser min rookiestatus från längre traillopp igenom) och blev förvånad över vinnartiden på 3:28. Tian kommer in en dr
Kollade just deltagarlistan, vi är i nuläget fem anmälda svenskar. Jag är ensam i 42K-klassen. 🙂
Jag kollade också resultatlistan (här lyser min rookiestatus från längre traillopp igenom) och blev förvånad över vinnartiden på 3:28. Tian kommer in en dr
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 22:08Coolt lopp! Roque Nublo har jag varit och vandrat runt. väldigt vackert på fina stigar men det blir ganska brant i vissa partier.
Coolt lopp! Roque Nublo har jag varit och vandrat runt. väldigt vackert på fina stigar men det blir ganska brant i vissa partier.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 19:10Anmäld till 96kilometaren, ska bli kul 🙂
Anmäld till 96kilometaren, ska bli kul 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 10:25Hur tänkte ni göra med Medical Certificate?
Kollar de detta?
Hur tänkte ni göra med Medical Certificate?
Kollar de detta?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 15:25Jag tänkte göra en undersökning och få det underskrivet. Finns väl inget argument i världen för att hoppa över?
Jag tänkte göra en undersökning och få det underskrivet. Finns väl inget argument i världen för att hoppa över?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 16:16Jag har aldrig gjort en läkarkontroll innan ett ultra tidigare.
Vet ni var man kan göra detta enklast?
Jag har aldrig gjort en läkarkontroll innan ett ultra tidigare.
Vet ni var man kan göra detta enklast?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 20:28Jag antar att Capio/Citykliniken kan tänka sig att hosta in nån hundring på att friskförklara dig. Dit tänkte jag vända mig.
Jag antar att Capio/Citykliniken kan tänka sig att hosta in nån hundring på att friskförklara dig. Dit tänkte jag vända mig.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 10:28Har ni någon koll på hur hårda dom är med utrustning? Det står att man ska ha en glödlampa i reserv men min lampa är med LED och inget som går att byta ut??
Likaså står det att man ska ha med reservbatteri men batteripacket som är till lampan är ju inga
Har ni någon koll på hur hårda dom är med utrustning? Det står att man ska ha en glödlampa i reserv men min lampa är med LED och inget som går att byta ut??
Likaså står det att man ska ha med reservbatteri men batteripacket som är till lampan är ju inga
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 11:32Om jag hade kört ett lopp som kräver lampa så hade jag letat upp en liten pannlampa att ha som backup. Ett alternativ är en lampa att hålla i handen och en kring huvudet.
Om jag hade kört ett lopp som kräver lampa så hade jag letat upp en liten pannlampa att ha som backup. Ett alternativ är en lampa att hålla i handen och en kring huvudet.