Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anmäld och betald.
123 km inscrito.
Skall bli spännande...

Kollade just deltagarlistan, vi är i nuläget fem anmälda svenskar. Jag är ensam i 42K-klassen. 🙂

Jag kollade också resultatlistan (här lyser min rookiestatus från längre traillopp igenom) och blev förvånad över vinnartiden på 3:28. Tian kommer in en dr

Coolt lopp! Roque Nublo har jag varit och vandrat runt. väldigt vackert på fina stigar men det blir ganska brant i vissa partier.

Anmäld till 96kilometaren, ska bli kul 🙂

Hur tänkte ni göra med Medical Certificate?
Kollar de detta?

Jag tänkte göra en undersökning och få det underskrivet. Finns väl inget argument i världen för att hoppa över?

Jag har aldrig gjort en läkarkontroll innan ett ultra tidigare.
Vet ni var man kan göra detta enklast?

Jag antar att Capio/Citykliniken kan tänka sig att hosta in nån hundring på att friskförklara dig. Dit tänkte jag vända mig.

Har ni någon koll på hur hårda dom är med utrustning? Det står att man ska ha en glödlampa i reserv men min lampa är med LED och inget som går att byta ut??

Likaså står det att man ska ha med reservbatteri men batteripacket som är till lampan är ju inga

Om jag hade kört ett lopp som kräver lampa så hade jag letat upp en liten pannlampa att ha som backup. Ett alternativ är en lampa att hålla i handen och en kring huvudet.