Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 15:04Inför Trapp-SM tränar jag på stegmaskin i gym. Den jag kör på går att ställa in steghöjd på (jag gissar på att Skrapan har 18 cm).
Skillnaden mot den riktiga trappan är vändningarna vid varje avsats (47 st) men eftersom jag räknar med att kunna använda t
Inför Trapp-SM tränar jag på stegmaskin i gym. Den jag kör på går att ställa in steghöjd på (jag gissar på att Skrapan har 18 cm).
Skillnaden mot den riktiga trappan är vändningarna vid varje avsats (47 st) men eftersom jag räknar med att kunna använda t
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 16:07jag jobbar på att övertala en kompis på Vattenfall att släppa in mig i deras kontor i Råcksta, det huset ska vara 14 våningar har jag hört.
Får se hur det blir på onsdag, sen är det uppladdning som gäller 🙂
jag jobbar på att övertala en kompis på Vattenfall att släppa in mig i deras kontor i Råcksta, det huset ska vara 14 våningar har jag hört.
Får se hur det blir på onsdag, sen är det uppladdning som gäller 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 22:17Hur gick det egentligen?
Hur gick det egentligen?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 22:43Jag vet bara att min kompis, dvs den tidigare världsrekordhållaren, förlorade rekordet och kom på tredje plats, trots att ha fatiskt putsade sitt tidigare rekord med en sekund!
Jag vet bara att min kompis, dvs den tidigare världsrekordhållaren, förlorade rekordet och kom på tredje plats, trots att ha fatiskt putsade sitt tidigare rekord med en sekund!
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 12:39Det var jätte jobbigt, verkligen jätte jobbigt.
Men det var ju å andra sidan över väldigt snabbt.
En sak jag reflekterade över var att, jag sprang i 2.10 typ
Å var trött, tom och riktigt färdig även 10 timmar senare.Så brukar det inte vara.
2min jobb
Det var jätte jobbigt, verkligen jätte jobbigt.
Men det var ju å andra sidan över väldigt snabbt.
En sak jag reflekterade över var att, jag sprang i 2.10 typ
Å var trött, tom och riktigt färdig även 10 timmar senare.
Så brukar det inte vara.
2min jobb
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 21:27Min man vann loppet på 1:48 min (v)
Min man vann loppet på 1:48 min (v)
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 21:55Kolla om den här länken funkar till resultatlistan: https://docs.google.com/leaf?id=0B5JEujPuct15MjkwYmU5MGYtYTM1Yy00NWRjLTk4NjEtN2U2ZWY0NjM5NDQ2&sort=name&layout=list&num=50
(den går till mitt Googledocskonto och jag tror att jag lyckades göra filen pub
Kolla om den här länken funkar till resultatlistan: https://docs.google.com/leaf?id=0B5JEujPuct15MjkwYmU5MGYtYTM1Yy00NWRjLTk4NjEtN2U2ZWY0NjM5NDQ2&sort=name&layout=list&num=50
(den går till mitt Googledocskonto och jag tror att jag lyckades göra filen pub
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 22:43Nä, 404.
4,5 sekunder per våning borde man ju kunna hålla ett tag, men mjölksyran brukar sätta in någonstans mellan åttonde och tionde våningen, så att klara det i 24 våningar är imponerande!
...vilket inte på något vis är ett löfte om att jag inte skall
Nä, 404.
4,5 sekunder per våning borde man ju kunna hålla ett tag, men mjölksyran brukar sätta in någonstans mellan åttonde och tionde våningen, så att klara det i 24 våningar är imponerande!
...vilket inte på något vis är ett löfte om att jag inte skall
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 00:33Testa den här länken då:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B5JEujPuct15MjkwYmU5MGYtYTM1Yy00NWRjLTk4NjEtN2U2ZWY0NjM5NDQ2&hl=en&authkey=CLHv0ZEJ
Testa den här länken då:
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 01:15På mitt jobb i Uppsala finns möjligheten att löpa 11 våningar.
Jag och en polare brukar springa upp, och ta hissen ner.
Kort vila och sedan upp igen.
Rekordet är 7 gånger, totalt 77 våningar 😀Man blir så spyfärdigt trött bara...
På mitt jobb i Uppsala finns möjligheten att löpa 11 våningar.
Jag och en polare brukar springa upp, och ta hissen ner.
Kort vila och sedan upp igen.
Rekordet är 7 gånger, totalt 77 våningar 😀
Man blir så spyfärdigt trött bara...