Quote from Guest on 31 May 2008, 15:23Har sedan ett halvår haft grymt problem med höger fot och nu efter undersökning visar det sig att hålfoten helt enkelt kollapsat. Jag får specialgjorda sulor till veckan men undrar om jag kommer att kunna springa obehindrat på en gång? Jag har provat spri
Har sedan ett halvår haft grymt problem med höger fot och nu efter undersökning visar det sig att hålfoten helt enkelt kollapsat. Jag får specialgjorda sulor till veckan men undrar om jag kommer att kunna springa obehindrat på en gång? Jag har provat spri
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 15:33Som lekman.
Känns som en dum idé.
Hur länge kommer du ha ont tror du?
Som lekman.
Känns som en dum idé.
Hur länge kommer du ha ont tror du?
Quote from Galderma Fritidsförening on 31 May 2008, 21:24Kanske vore smart att prata med nån kunnig? typ läkare, sjukgymnast, h*n som gör iläggen, eller nån....? Det är säkert högst individuellt dessutom... Svårt för "normala Funbeatare" att avgöra tror jag.
Lycka till!
Kanske vore smart att prata med nån kunnig? typ läkare, sjukgymnast, h*n som gör iläggen, eller nån....? Det är säkert högst individuellt dessutom... Svårt för "normala Funbeatare" att avgöra tror jag.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 06:28Mattias - samma sak hände mig för ett par år sedan. Ledsen att grusa dina förhoppningar, men inläggen kan inte göra underverk. De hjälper till att hålla fötterna i schack, men jag får fortfarande lite ont om jag sprungit. Dessutom är det en stor omställni
Mattias - samma sak hände mig för ett par år sedan. Ledsen att grusa dina förhoppningar, men inläggen kan inte göra underverk. De hjälper till att hålla fötterna i schack, men jag får fortfarande lite ont om jag sprungit. Dessutom är det en stor omställni